PROFIL MOTORKY

Honda CRF 250L (2019)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník martin756
Vloženo 9.5.2024
Aktualizováno 9.5.2024
Zobrazeno 227x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Dokonalý polňačkátor! Měl jsem v merku i RE Himl/Scram kvůli stylu, ale odradila mě hmotnost. Pokukoval jsem i po kopii od Voge, ale měl jsem strach z čínské kvality a dostupnosti dílů. Tohle byla sázka na jistotu. Koupil jsem ji jako 4 roky jetou.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Himalayan: Protože Himl je o 40 kg těžší a to je v terénu poznat. Taky na Hondě udělá servis každý autorizák i garážník. Na Himlovi ne.
Voge 300 Rally GY: Za cenu 5 let staré Hondy CRF L můžu mít nové Voge…ale až s tím přijedu do servisu za známým, tak mě pošle tam, kde slunce nesvítí. Taky mě na motosalonu překvapilo, jak má Voge měkké tlumiče. Taky mi vadí, že v TP jsou pouze pneu v imperiálních rozměrech

První dojmy - Je to ono. Relaxátor, na kterém projedu každou polňačku i silnici. Po předchozí zkušenosti s čínskou Jawou 350 Scrambler si opět užívám kvalitu japonské motorky. Prostě to startuje, jede a neklepe se to jako kdyby se to mělo rozpadnout. Užívám si tu perfektní ovladatelnost.

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo chce vymetat občas polňačky a zároveň stíhat provozu na silnici

Doplňky na motorce - Přední progresivní pružiny Hyperpro, zadní tlumič/pružina Hyperpro, Plexi Zeta, ochranný rám motoru SW motech, plastový kryt Arcebis, kryty rukou Barkbusters, sada na zvýšení řídítek, hliníkový topcase.

Co se týká toho podvozku Hyperpro, tak ten zadek je super ale do předu asi vrátím origo pružiny. Byly měkčí a na moji hmotnost 75 kg vhodnější.

Recenze

Jak jsem zmínil výše. Dělá to to, co má, servis i díly najdu v každém maloměstě a opraví to každý profík i jouda. Tohle se totiž nedá napsat o každé motorce.
Překvapuje mě, jak dobře se na tom dá cestovat. Ani ve vyších rychlostech se příliš neklepe i přesto, že je to jednovál a má poměrně terénní pneu. Do 100 km/h úplně pohoda. Do 110km/h se dá vydržet.
Výhodu je určitě přední plexi, které jsem k tomu dostal.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist