yamaha_demo_tour




Ducati DesertX Discovery: lepší ochrana a jiné barvy

Italská Ducati představuje třetí variantu do modelové řady cendur DesertX. Jenže na rozdíl od verze Rally, která přinesla mnohem serióznější off-road techniku v čele s novými tlumiči, liší se nová verze Discovery od základu pouze v použitém zbarvení a nainstalované ochraně. Discovery se tak postaví na půl cesty mezi základní DesertX a „ostrý“ DesertX Rally.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Kapitoly článku

Jednoznačným rozpoznávacím znamením – a taky důvodem, proč spousta zákazníků upřednostní DesertX Discovery místo základní verze – jsou barvy. Základní model bude pro modelový rok 2025 k mání pouze v bílé barvě, kdežto Discovery přijíždí v kombinaci typické červené, černé a bílé barvy.

Kompletní technika zůstala stejná – ať už mluvíme o 937 cm3 motoru Testastretta 11° s výkonem 110 koní a točivým momentem 92 Nm nebo o kompletních podvozkových komponentech. Liší se ale ochrana. DesertX Discovery myslí primárně na výlety mimo zpevněné cesty a s nimi spojené karamboly. Nádrž a přední kapotáž proto chrání robustní ochranný rám, jsou tu zpevněné kryty rukou a šuspech pod motorem, jehož část je „vytažená“ přes vodní pumpu. Ochranu najdeme taky před chladičem.

Ti, co si pozorně nastudovali katalog Ducati vědí, že se nejedná o nic jiného než o standardně namontovaný paket příslušenství Off-road. Aby se neřeklo, že jezdec přišel zkrátka, je tu také větší plexi štít, a život s motorkou ulehčí i standardně dodávaný centrální stojan. I tohle všechno ale najdete v katalogu i pro základní model.

A to jsou vlastně veškeré změny. Jinak má Discovery stejná vyplétaná kola s jednadvacítkou vpředu, stejný digitální budík, jízdní režimy, elektronickou výbavu, zkrátka všechno. Jedná se vlastně jen o nadstavbu základního provedení s terénní ochranou a jinými barvami.

DesertX ve variantě Discovery se objeví u dealerů již v červenci letošního roku, tedy vlastně za pár dní. Neznámá zůstává zatím cena, ovšem vzhledem k prakticky totožné technice lze očekávat, že příplatek bude oproti standardu jen střídmý.

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 0 Kč od 0 uživatelů.
Motokatalog.cz



TOPlist