Triumph Tiger Explorer XC
Text: Roman Daněk | Foto: asphaltandrubber | Zveřejněno: 1.9.2012 | Zobrazeno: 18 537x
Na internet opět unikla první oficiální fotografie terénní verze velkého cestovního endura. Žádných překvapení se nedočkáme, jedná se o Tiger Explorer se standardními ochrannými prvky.
Jedná se o únik informací nebo jen o chytrý marketingový tah ze strany Triumphu? Odpovědět si musíte sami, nicméně máme tu první oficiální fotografii Triumphu Tiger Explorer XC, kde je na první pohled jasné, že se bude jednat o motocykl s ambicemi zaměřenými na cestování mimo zpevněné cesty.
Tiger Explorer XC má stejný tříválcový motor o objemu 1215 ccm, se stejnými parametry: výkon 137 koní v 9300 ot./min a točivý moment je 121 Nm při 6400 ot./min. Dále zde je 6stupňová převodovka a kardan. Zůstává elektronický plyn ride-by-wire, kontrola trakce, vypínatelný systém ABS nebo tempomat. Zatím tedy nic nového pod sluncem, pojďme se podívat, co je odlišného od současného cestovního endura.
Triumph naskládal na off-roadovou verzi Exploreru nová kola s drátěným výpletem, kde to přední má disk o rozměru 19 palců, vzadu je standardní 17". Na řídítkách jsou plastové kryty rukojetí a páček, řidiče lepé chrání větší plexisklo, výfukové svody dostaly hliníkový kryt, na masce je dvojice přídavných světlometů a samozřejmě nemůžou chybět trubkové padací rámy.
Oficiální premiéry se Triumph Tiger Explorer XC zřejmě dočká za měsíc na blížící se výstavě Intermot.
Tiger Explorer XC má stejný tříválcový motor o objemu 1215 ccm, se stejnými parametry: výkon 137 koní v 9300 ot./min a točivý moment je 121 Nm při 6400 ot./min. Dále zde je 6stupňová převodovka a kardan. Zůstává elektronický plyn ride-by-wire, kontrola trakce, vypínatelný systém ABS nebo tempomat. Zatím tedy nic nového pod sluncem, pojďme se podívat, co je odlišného od současného cestovního endura.
Triumph naskládal na off-roadovou verzi Exploreru nová kola s drátěným výpletem, kde to přední má disk o rozměru 19 palců, vzadu je standardní 17". Na řídítkách jsou plastové kryty rukojetí a páček, řidiče lepé chrání větší plexisklo, výfukové svody dostaly hliníkový kryt, na masce je dvojice přídavných světlometů a samozřejmě nemůžou chybět trubkové padací rámy.
Oficiální premiéry se Triumph Tiger Explorer XC zřejmě dočká za měsíc na blížící se výstavě Intermot.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz