Yamaha FZ8 Fazer
Text: Filip Tichý | Foto: Press | Zveřejněno: 27.1.2010 | Zobrazeno: 26 530x
Podoba nové osmistovky od Yamahy plánované na začátek sezóny se pomalu poodkrývá, po designu přední části nahaté verze výrobce zveřejnil první foto cestovnější verze s polokapotáží.
AKTUALIZOVÁNO: Yamaha uvolnila první oficiální fotografii celé polokapotované verze motocyklu Yamaha FZ8 Fazer.
O připravovaném naháči Yamaha FZ8 jsme již informovali zde.
Nyní se na oficiálním webu plánovaného modelu Yamaha FZ8 objevila verze s polokapotáží, která zdařile navazuje na design modelu Yamaha FZ1 Fazer.
Na zmíněném webu je také uvedeno datum, kdy se můžeme těšit na další uvolnění informací, a to bude 12. března, kdy zrovna budeme na výstavě motocyklů Motosalon v Brně.
Na italském webu Motocyclismo jdou ovšem o krok dále a zveřejnili první „špiónské“ fotky nebo možná uniklé neoficiální náčrty obou modelů - ovšem může jít také jen o fotomontáž. Podle nich bude nový model založen na řadě FZ1 s odvozeným motorem s menším vrtáním a chladičem a jednoduššími komponentami po stránce brzd, odpružení a ovladačů.
Italští redaktoři si z těchto parametrů hned troufli odvodit předpokládaný výkon 120 koní (oproti 150 koňům FZ1) a provozní hmotnost na úrovni FZ1, tedy 214 kg a s polokapotáží cca 220 kg. Já osobně doufám, že předložené snímky jsou jen fotomontáž, vyobrazený tvar výfuku na fotkách mi opravdu neučaroval.
O připravovaném naháči Yamaha FZ8 jsme již informovali zde.
Nyní se na oficiálním webu plánovaného modelu Yamaha FZ8 objevila verze s polokapotáží, která zdařile navazuje na design modelu Yamaha FZ1 Fazer.
Na zmíněném webu je také uvedeno datum, kdy se můžeme těšit na další uvolnění informací, a to bude 12. března, kdy zrovna budeme na výstavě motocyklů Motosalon v Brně.
Na italském webu Motocyclismo jdou ovšem o krok dále a zveřejnili první „špiónské“ fotky nebo možná uniklé neoficiální náčrty obou modelů - ovšem může jít také jen o fotomontáž. Podle nich bude nový model založen na řadě FZ1 s odvozeným motorem s menším vrtáním a chladičem a jednoduššími komponentami po stránce brzd, odpružení a ovladačů.
Italští redaktoři si z těchto parametrů hned troufli odvodit předpokládaný výkon 120 koní (oproti 150 koňům FZ1) a provozní hmotnost na úrovni FZ1, tedy 214 kg a s polokapotáží cca 220 kg. Já osobně doufám, že předložené snímky jsou jen fotomontáž, vyobrazený tvar výfuku na fotkách mi opravdu neučaroval.
Informace o redaktorovi
Filip Tichý - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz