Veletrh Classic Show zahájen!
Text: Bohumír Špaček | Foto: Bohumír Špaček | Zveřejněno: 3.6.2011 | Zobrazeno: 12 278x
Ve starobylém pavilonu A brněnského výstaviště začal druhý ročník veletrhu historických vozidel CLassic Show Brno 2011. Akce probíhá souběžně s veletrhem autosalon. Čtvrtek 3. června byl věnován VIP, novinářům a odborné veřejnosti. V 16 00 pak došlo k oficiálnímu zahájení brněnským primátorem panem Romanem Onderkou.
Kapitoly článku
Pro veřejnost se veletrh Classic show otevřel dnes v devět hodin. Na volné ploše před pavilonem A probíhá výstava historických strojů. V jedenáct hodin začala módní přehlídka a úderem třinácté odstartovala Classic jízda s Rádiem Krokodýl z BVV okolo Brněnské přehrady, a dále na výstavu do centra Brna.
Co je dále v Brně k vidění? Velká premiéra je ve stánku automobilového impéria Sámohálových. K vidění je rozpracovaná kopie Bugati typ 35. Ta je kompletně postavená z dílů vyrobených ve jmenované firmě. Vedle ní stojí originál stejného typu z roku 1925 z výrobním číslem 4563. Na stánku je dále možné vidět další skvosty z muzea rodiny Samohýlů. Například laurinku Typ F z roku 1907. Ta je poprvé vystavována jinde, než ve Zlíně
Ošizeni samozřejmě nejsou ani milovníci jedné stopy. Nově zrenovovaný „Rumpál“ je možné spatřit i z dalšími zajímavými motocykly ve stánku Moto centrum Jiří Červený. Své stánky zde mají i brněnské veteránské kluby, kde je k vidění několik vzácných Sunbeamů. Dále své stroje vystavuje Motoveterán klub Ogar, a několik zrenovovaných strojů Jawa představuje i společnost HUKR. Dále je možné na veletrhu spatřit nejrychlejší a zároveň nejdražší stroj padesátých let tisícovku Vincent HRD. Dále se vystavuje šestsetpadesátka Thrurkston Benelli z roku 1969 a další speciály i běžnější motocykly zahraniční i naší produkce. Svůj stánek zde má i Technické muzeum Brno
K mání jsou samozřejmě různé retro doplňky a náhradní díly. Nabízeny jsou i kompletní historické róby. V celém prostoru se je velká koncentrace modelek a hezkých žen, které podtrhávají dobovou atmosféru celého festivalu. Každému, kterého historické stroje zajímají, mohu festival jen doporučit. Pavilon A je celému dění přenádhernou historickou kulisou která podtrhuje svátečnost celého dění.
Co je dále v Brně k vidění? Velká premiéra je ve stánku automobilového impéria Sámohálových. K vidění je rozpracovaná kopie Bugati typ 35. Ta je kompletně postavená z dílů vyrobených ve jmenované firmě. Vedle ní stojí originál stejného typu z roku 1925 z výrobním číslem 4563. Na stánku je dále možné vidět další skvosty z muzea rodiny Samohýlů. Například laurinku Typ F z roku 1907. Ta je poprvé vystavována jinde, než ve Zlíně
Ošizeni samozřejmě nejsou ani milovníci jedné stopy. Nově zrenovovaný „Rumpál“ je možné spatřit i z dalšími zajímavými motocykly ve stánku Moto centrum Jiří Červený. Své stánky zde mají i brněnské veteránské kluby, kde je k vidění několik vzácných Sunbeamů. Dále své stroje vystavuje Motoveterán klub Ogar, a několik zrenovovaných strojů Jawa představuje i společnost HUKR. Dále je možné na veletrhu spatřit nejrychlejší a zároveň nejdražší stroj padesátých let tisícovku Vincent HRD. Dále se vystavuje šestsetpadesátka Thrurkston Benelli z roku 1969 a další speciály i běžnější motocykly zahraniční i naší produkce. Svůj stánek zde má i Technické muzeum Brno
K mání jsou samozřejmě různé retro doplňky a náhradní díly. Nabízeny jsou i kompletní historické róby. V celém prostoru se je velká koncentrace modelek a hezkých žen, které podtrhávají dobovou atmosféru celého festivalu. Každému, kterého historické stroje zajímají, mohu festival jen doporučit. Pavilon A je celému dění přenádhernou historickou kulisou která podtrhuje svátečnost celého dění.
Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?