Sport Force: nové pneumatiky pod značkou Mitas
Text: TZ | Foto: TZ | Zveřejněno: 24.9.2013 | Zobrazeno: 9 224x
Výrobce mimosilničních pneumatik Mitas ze skupiny ČGS uvádí na trh radiální motocyklové pneumatiky Sport Force pod značkou Mitas. Silniční pneumatiky Sport Force jsou vyráběny ve slovinském závodě Savatech, jehož divizi gumárenské výroby v loňském roce odkoupila společnost ČGS HOLDING a.s. Tato řada sportovních pneumatik rozšíří současnou nabídku silničních motocyklových pneumatik společnosti Mitas. Nové radiální pneumatiky Sport Force budou zpočátku nabízeny ve třech rozměrech předních a pěti rozměrech zadních pneumatik.
Sport Force – bezpečná a dynamická pneumatika
„Radiální pneumatiky Sport Force jsou výsledkem naší vlastní čtyřleté vývojářské práce. Při vývoji čerpáme z dlouhodobých zkušeností s výrobou pneumatik pro silniční a sportovní motocykly i skútry. Díky nejmodernějším materiálům a inovativním technickým řešením jsme navrhli velice konkurenceschopný produkt,“ říká Bojan Rupar, ředitel vývoje motocyklových pneumatik.„Pneumatiky Mitas Sport Force jsou prvními radiálními pneumatikami vyráběnými pod značkou Mitas. Jsou produkovány ve slovinském závodě Savatech,“ říká Andrew Mabin, obchodní a marketingový ředitel Mitas.
Technologie
Pneumatiky Sport Force jsou ideální volbou pro řidiče sportovních i cestovních motocyklů. Řidiči si mohou díky novým inovativním technologiím a postupům při výrobě pneumatiky Sport Force užít dynamickou jízdu za všech podmínek. Mezi tyto inovace patří:OGT 3D (3-D Optimum Groove Technology)
Díky této technologii má pneumatika Sport Force optimální tvar a hloubku dezénových drážek a při jízdě tak dochází k menšímu zahřívání běhounu.
SCT (Strong Carcass Technology)
Technologie SCT udržuje vysokou tuhost kordové vrstvy i u ojeté pneumatiky, a tudíž déle zachovává optimální jízdní vlastnosti a prodlužuje její životnost.
FEA (Finite Element Analyses)
K navržení optimální konstrukce pneumatiky byla použita analýza FEA se speciální počítačovou simulací. Díky těmto postupům lze konstrukci pneumatiky přizpůsobit tak, aby měla nejvyšší možný záběr, ale zároveň byla natolik pevná, aby byla zajištěna maximální stabilita při jízdě.
Směs
Pokročilé S-SBR elastomery, které vytvářejí funkční polymerní řetězce, jsou jedním z klíčových používaných materiálů. Kombinací těchto elastomerů, plniva a dalších speciálních aditiv se výrazně zlepšuje jejich hystereze. Společně s dezénovým vzorem běhounu, konstrukcí a zpevňujícími materiály ústí tato zlepšení v maximalizaci záběru a životnosti v různých jízdních podmínkách.
Běhoun
V případě přední pneumatiky je hloubka vrstvy dezénu v prostřední části pneumatiky mělká, aby se pak zvedala v oblasti, kde je opotřebení pneumatiky větší. Směrem k okraji pneumatiky se opět snižuje a přechází v hladkou plochu. Hloubka vrstvy dezénu u zadní pneumatiky je největší v prostřední části, kde je opotřebení a odvod vody nejintenzivnější. Poté se směrem k okrajům pneumatiky postupně snižuje. V oblastech, kde je při náklonu největší kontakt pneumatiky s povrchem a záběr musí být největší, přechází rovněž v hladkou plochu – tzv. slick. Rozměry
PŘEDNÍRozměry Dostupnost
110/70 ZR17 (54W) TL 2014
120/60 ZR17 (55W) TL 2014
120/70 ZR17 (58W) TL dostupná
ZADNÍ
Rozměry Dostupnost
150/60 R17 (66W) TL dostupná
160/60 ZR17 (69W) TL dostupná
180/55 ZR17 (73W) TL dostupná
190/50 ZR17 (73W) TL 2014
190/55 ZR17 (75W) TL 2014