1 reakcí na tento příspěvek Vejlet do usa.
Za druhé se motorka vůbec nevyplatí tahat do států a domů. Jednak se to těžce prodraží a za druhé ti přijde motorka napůl zrezlá, pokud ji kolem dokola nenamažeš nějakým silným konzervačním prostředkem.
Naposledy jsme museli řetěz z motorky odsekávat majzlíkem.
Lepší je si tam motorku koupit a pak ji zase prodat, nebo ji namazat a přivézt sem a prodat - část nákladů ti pokryje zisk. HD jsou v USA dost levný.
Třetí varianta si v LA motorku půjčit v půjčovně a v Chicagu (na konci Route66) ji vrátit. Ale počítej že půjčovné na měsíc je cca 70 tis. Kč
2 reakcí na tento příspěvek Vejlet do usa.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejlet do usa.
seikos píše: Jednak se píše výlej a ne vejlet.
Za druhé se motorka vůbec nevyplatí tahat do států a domů. Jednak se to těžce prodraží a za druhé ti přijde motorka napůl zrezlá, pokud ji kolem dokola nenamažeš nějakým silným konzervačním prostředkem.
Naposledy jsme museli řetěz z motorky odsekávat majzlíkem.
Lepší je si tam motorku koupit a pak ji zase prodat, nebo ji namazat a přivézt sem a prodat - část nákladů ti pokryje zisk. HD jsou v USA dost levný.
Třetí varianta si v LA motorku půjčit v půjčovně a v Chicagu (na konci Route66) ji vrátit. Ale počítej že půjčovné na měsíc je cca 70 tis. Kč
Tyhle varianty znám. Jde mi o to cestovat na svý. Co letecká doprava motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejlet do usa.
DJwasabi píše: A eště ke všemu přijde zklamání a zboření všech iluzí v podobě Route 66...
Iluze si nedělám, vím že není v původním stavu. Když už tam ale budu, tak se na tu ruinu podívám. Času habakuk.
UnholyRider píše: Tyhle varianty znám. Jde mi o to cestovat na svý. Co letecká doprava motorky?
pokud už byla v provozu, musíš z ní odstanit všechny kapaliny (nádrž vyvětrat!) - nesmí ani kápnout. přivézt v bedně na letiště.
cenu přepravy - počítej navíc s kg na bednu - si už zjisti sám
1 reakcí na tento příspěvek Vejlet do usa.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejlet do usa.
Dave81 píše: Teda mě taky přijde mnohem lepší varianta tam motorku koupit a pak prodat. Hele motorka neni ženská, vono tý tvý nebude vadit, žes v americe jezdil na jiný :)
To jo, ale jde vo ten pocit. Jseš stovky mil od civilizace a jedeš na svý. Víš v jakým je stavu, co vod ní můžeš čekat atd. Na půjčený si lajsnu jezdit kde to znám a vím že když to zdechne, tak přijede vodtah. Krom toho jsem svojí mazlil k vobrazu svýmu hlavně na dlouhý štreky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejlet do usa.
UnholyRider píše: To jo, ale jde vo ten pocit. Jseš stovky mil od civilizace a jedeš na svý. Víš v jakým je stavu, co vod ní můžeš čekat atd. Na půjčený si lajsnu jezdit kde to znám a vím že když to zdechne, tak přijede vodtah. Krom toho jsem svojí mazlil k vobrazu svýmu hlavně na dlouhý štreky.
Teda, když čtu ty tvý "vejrazy", nejsi ty náhodou pražák?
Nojo, ty jsi pražák Tak to už to chápu
1 reakcí na tento příspěvek Vejlet do usa.
Pár odkazů...
"zakrabicování"
cca ceny
James Cargo
Určitě si tam beru svojí.Zaprvé už jen pro ten pocit a zadruhé to vyjde cenově max.stejně-možná levněji než půjčovné na cca 2 měsíce,atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejlet do usa.
TL
1 reakcí na tento příspěvek Vejlet do usa.
1 reakcí na tento příspěvek Vejlet do usa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejlet do usa.
TroyLee píše: UnholyRider> Ahoj, prima napad. Jen pro predstavu,kdybys to posilal v soucasne dobe, tak kdyz budu brat vahu motorky kolem 300kg, tak je cena do LA cca 17tis kacek. Pak jeste par stovek za manipulaci na letisti. Motorka musi byt sucha, bez naplni..., jak pisou ostatni. Do bedny muzes s motorkou prihodit treba hadry. Neni to zas takova hruza. At Ti to vyjde dle predstav
TL
Dík, nebyl by nějakej odkaz?
rancher píše: Přečti si tuhle knihu...
Četl jsem 2x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vejlet do usa.
2 reakcí na tento příspěvek Vejlet do usa.
kdybys náhodou téma ještě sledoval,tak mám nějaké info.Chceme letět dva+2 mašiny a v úterý jsme se byli v Londýně u James Cargo informovat.No,nepotěšili mě
-motorky určitě pošleme letadlem.Do USA je to prý nejrozšířenější možnost z důvodu,že tam musíš podat celní prohlášení o importu-něco jako "nejedu sem za obchodem,motorka není zboží,ale zůstává moje a jen tu na ní chci jezdit". Pokud letí letadlem,můžeš to obstarat sám,ta firma nás vybaví vším potřebným a dáme cca 50USD.Pokud to pluje lodí,je na ty celní věci potřeba agent a ten už je za cca 500USD.
-cena letecky do NY bude kolem 900GBP (není to 100%,ale představu to dává)
-kupodivu lodí zpátky je to velmi podobné,proto uvažujeme i o zpáteční cestě letadlem
Když jim ji přivezu v pondělí,tak příští pondělí můž ebýt v NY připravena k vyzvednutí.
Lod je opravdu tak měsíc,měsíc a půl.
Co se zabalení týká:chtěli jsem to u nich udělat sami,byli jsme se i podívat jak to dělají a zjistil jsem,že jsou opravdu profíci a že ani při největší snaze se jim nevyrovnám,takže z toho už obavy namám.Ve skladu bylo dost mašin od supersportů,přes cest.endura až po velké cruisery,které čekali na přepravu.Do bedny přidají i kufry,helmu a oblečení(v bublinkové fólii a krabici),takže sám můžu v klidu letět jen tak v džínách a tričku
Pro leteckou přepravu nesmí v té bedně být cokoli pod tlakem (sprej na řetěz,plynové bombičky pro vařič,ale ani bombičky se vzduchem na huštění pneu) a benzinu max.1/4 nádrže.
Zatím jsme se nerozhodli,jde o prachy (jak jinak),ale upřímně-jestli najdeme někoho,kdo to dělá opravdu výrazně levněji,tak budu asi přemýšlet PROČ jsou tak levní?Nebudu doplácet další tisíce poplatků,za bednu,za skladování,za přepravu na letiště/přístav,atd...??Tady dostanu opravdu full servis,jen přivezu mašinu a pak si ji vyzvednu na druhé straně.
To samé v USA-mají tam své agenty,kterým ji zase jen přistavím a oni se postarají o všechno na cestu zpátky.
Zatím jsem nic výhodnějšího nenašel,naopak je to mnohdy i dražší a jak říkám...nebo co jsem alespoň viděl,tak tady dostanu za hodně peněz hodně muziky..vlastně komplet kapelu
Sám bych se rád dozvěděl další info od ostatních,ale jen ověřené a hlavně aktuální informace.Např.cena nafty a benzínu se během posledního roku výrazně zvýšila a to určitě v ceně přepravy hraje hlavní roli.
Tady je info,které nám poslali mailem,než jsme tam jeli osobně:
# Outbound Shipment:
#
#
#
# Based on you delivering your BMW R1150GS and Yamaha XJR 1300 motorcycles into
# our depot near Heathrow (We can also arrange collection if it helps you) where
# we will pack into a motorcycle crate and freight by air up until arrival at the
# airport in Los Angeles, the price would be 995GBP per bike (Transit time of
# approximately 7 days).
#
#
#
# This includes packing, freight, fuel surcharges, documentation, handling and
# export clearance. You will then need to pay any import and local charges on
# arrival in Los Angeles, however you can carry out the import clearance yourself
# and we can provide you with the necessary guidance and documentation for this
# when you deliver the bikes into our depot. Please budget 50USD for this.
# Alternatively a local agent will cost in the region of 425USD. Sending a
# motorcycle by airfreight means that you can conduct the import clearance
# yourself. If we were to send by ocean, you would require a local agent at a cost
# of approximately 500USD. This is the reason why the majority of bikes are sent
# to the U.S. by airfreight.
#
#
#
# Return Shipment:
#
#
#
# For the return shipment from New York, based on you delivering your motorcycles
# into our agents depot, where your motorcycle will be packed into a vehicle
# container and shipped across to the UK where we will clear through customs ready
# for you to collect, the price would be 895GBP per bike (Transit time of
# approximately 6 weeks).
#
#
#
# We can also arrange insurance to cover loss or damage of your motorcycle during
# both the outbound and return transits. This is based on 2% of the bikes value +
# freight + 10%.
#
#
#
# We will not dismantle your motorcycle for the shipments and the fluids will
# remain in the bike with the battery connected. Up to 1/4 of a tank of fuel may
# be left in the bike.
#
#
#
# I hope this helps with your planning and please do let me know if you would like
# any further details at this stage. I look forward to meeting you on Tuesday.
#
# Kind Regards
#
# Giles Ernsting
# Motorcycle Shipping Manager
Naposledy editováno 21.01.2011 00:15:17