Téma: XV 535 Virago - startování
5.3.2009 v 12:19
Nazdarek , včera mi to nedalo a jel jsem se projet na motorce, vytlačil jsem si jí z garáže.Chtěl jsem nastartovat jako vždy se sytičem (Motor jen a jen točil) opakoval jsem to několikrát a nic.Vypl jsem ho a zkusil bez (blafla hned) . Je to normální po nějqké delší době nečinosti ??
1 reakcí na tento příspěvek XV 535 Virago - startování
ne ne moto jelo v pohodě, no problema .Delší trasu sem nejel ale chod i tah mi přijde dobrej.
2 reakcí na tento příspěvek XV 535 Virago - startování
jira123> No já to po zimě většinou pouštim z kopce, takže se to párkrát otočí a pak to chytne (se sytičem), takže nevím jak to chytá po delší době na startér, ale že by to byla nějaká chyba to asi nebude, třeba Virago jsem startoval skoro pořád bez sytiče, a používal jsem ho jen v teplotách pod 15 stupňů, a stejně tak i na Ducati jsem sytič použil jen párkrát, a to za teplot pod 10 stupňů, takže pokud motor jede po zahřátí tak jak má tak to určitě neřeš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 Virago - startování
jira123: Pokud se to nezačne stávat pravidelně, tak do toho nevrtej. První start po zimě je vždycky tak trochu abnormální záležitost a všechno se chová poněkud nepředvídatelně.
Nejspíš to ze začátku nechtělo chytit kvůli zkondenzované vhlkosti a opakovanými starty se naplnil válec přebytkem směsi, tak už to nechtělo pálit. Až po zavření sytiče se to po pár otáčkách přiblížilo normálu a chytilo. Prostě to rozjezdi a s příchodem lepšího počasí se to bude chovat stejně jako vloni.
Nejspíš to ze začátku nechtělo chytit kvůli zkondenzované vhlkosti a opakovanými starty se naplnil válec přebytkem směsi, tak už to nechtělo pálit. Až po zavření sytiče se to po pár otáčkách přiblížilo normálu a chytilo. Prostě to rozjezdi a s příchodem lepšího počasí se to bude chovat stejně jako vloni.
jira123> Slabou baterií? Volnoběh??? Nebo plachtou???
No teda co se tady člověk všechno nedozví...
Kdyby to bylo baterkou, tak by musela být tak na nule, že by už ani nedala dost proudu do zapalování na jiskru, jelikož na volnoběh to asi moc nedobíjí, ale pak už by ani nesvítily kontrolky a určitě by to ani necvaklo se startérem, avšak po chvíly jízdy by se už dobila dost na to aby něco dávala
, podle mě to bylo prostě jen tím že to dlouho stálo...
A po zimě to každý mašině chvíly trvá než se zase naplní karbce, odvzdušní se to a cojávím co ještě, prostě to chce pořádně protáhnout, a když to ani pak nejede tak jako dřív, tak můžeš hledat problém, jinak na Viragu jsem sytič skoro nepoužíval a nikdy mi to nevadilo
, raději nedělej voloviny a dokut je všechno v pohodě, tak jen jezdi a tu mašinu si užívej...




A po zimě to každý mašině chvíly trvá než se zase naplní karbce, odvzdušní se to a cojávím co ještě, prostě to chce pořádně protáhnout, a když to ani pak nejede tak jako dřív, tak můžeš hledat problém, jinak na Viragu jsem sytič skoro nepoužíval a nikdy mi to nevadilo


Ahoj všem,
měl jsem po letošní zimě podobný problém, jen s tím rozdílem, že jsem nenastartoval vůbec a vymlátil na tom 3krát baterku.
Nakonec jsem vypustil všechen benzín, vše profoukl a vyčistil benzínový filtr, vyměnil svíčky a nechal vše "odvzdušnit". Nalil jsem nový benzín a ejhle; start napoprvé a nádherný zvuk.
Toď mé zkušenosti s prvním startem po letošní, zatraceně dlouhé zimě.
Milan
měl jsem po letošní zimě podobný problém, jen s tím rozdílem, že jsem nenastartoval vůbec a vymlátil na tom 3krát baterku.
Nakonec jsem vypustil všechen benzín, vše profoukl a vyčistil benzínový filtr, vyměnil svíčky a nechal vše "odvzdušnit". Nalil jsem nový benzín a ejhle; start napoprvé a nádherný zvuk.
Toď mé zkušenosti s prvním startem po letošní, zatraceně dlouhé zimě.
Milan
milandemjanenko> To mě chytlo Virago po zimě vždycky napoprvé
, a XV500 chytala skvěle dokonce i v zimě
, samodřejmě tak spolehlivé stroje jako je Norton ES2 to zasejc nejsou, ten chytá i v mínus 30 pěkně na první našlápnutí
, ale předevčírem jsem měl docela velký potíže uvést do chodu Ducati, trvalo mi to asi půl dne, no možná si řeknete že je to Italskej klump, ale nebylo to jen tím, myslím že stát se to může i na rejži, ale k věci, bylo to tím že to nemohlo do karbců nasát benzín, a já nevím jak se ovzdušnují, tak jsem se do toho nechtěl vrtat, navíc dokud to jede dobře, tak jsem normálně vyndal svíčky, cáknul jsem benzín přímo do válce a složil, a vždycky to chytlo a pěkně se to protočilo, a nakonec asi napodesátý už si to ten benzín konečně přisálo a s pomocí sytiče se to dostalo do otáček, no a od tý doby už to chytá pěkně tak jak má...




1 reakcí na tento příspěvek XV 535 Virago - startování
Tak to jste všichni klikaři.. Já XV535 nastartoval na druhý cuknutí, ale asi po minutě zdechla nejspíš totálně. Nedává jiskru ani na jeden válec, 2 dny vše kontroluju a testuju a už mi zbývá jen CDI - tu snad ani nejde proměřit, musím někam do servisu, kdu mi na 5 vteřin půjčí jinou a pak prodají novou....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XV 535 Virago - startování
miki33> Tak to jste všichni klikaři.. Já XV535 nastartoval na druhý cuknutí, ale asi po minutě zdechla nejspíš totálně. Nedává jiskru ani na jeden válec, 2 dny vše kontroluju a testuju a už mi zbývá jen CDI - tu snad ani nejde proměřit, musím někam do servisu, kdu mi na 5 vteřin půjčí jinou a pak prodají novou....
tak zcela totéž se stalo mojí ženušce s její 535. Naskočila,chvíli běžela a konec. Nedávala jiskru,ale točila starterem. Dal jsme tam zcela novou baterku (tamta už byla asi polomrtvá,že nazabralo ani dobíjení) a šlape jak hodinky!
určitě ti bude levnější než CDI.
Tak držím palce (moje 1100 chytla hned)
tak zcela totéž se stalo mojí ženušce s její 535. Naskočila,chvíli běžela a konec. Nedávala jiskru,ale točila starterem. Dal jsme tam zcela novou baterku (tamta už byla asi polomrtvá,že nazabralo ani dobíjení) a šlape jak hodinky!
určitě ti bude levnější než CDI.
Tak držím palce (moje 1100 chytla hned)
vencka> To já jí normálně bez sytiče natočím, a zlehoulinka zahřívám klidnou jízdou, žádný divočení, ale máš pravdu že na prních pár křižovatkách si musím plyn hlídat a nepouštět ho úplně, jinak by to asi zdechlo, ale dá se to, žádné trabl, dělal jsem to tak přez celé léto, a na pohodu, a na sytič jsem vždy sáhnul jen když bylo pod 10 stupňů...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvuk v motoru Yamaha XV 535 Virago | Pepan96 | 11 | 21.4.2025 v 23:05 Jislama |
Kompletace karburátoru Virago XV 535 Yamaha XV 535 Virago | Faster7 | 1 | 1.4.2025 v 09:42 1100Virago |
Kontrola hladiny oleje Virago Yamaha XV 535 Virago | Čoproň | 4 | 19.3.2025 v 14:33 HLADIKPA |
Vynechává Yamaha XV 535 Virago | Machy173 | 5 | 11.3.2025 v 12:54 Machy173 |
Blbě startuje Yamaha XV 535 Virago | Dann3k | 18 | 25.2.2025 v 08:31 Mahony111 |