No má uvaha zaceluje tyto Nahače.
Suzuki GSX1400
No je to jak se tomu říka mezi Banditaky autobus. Mají ji už dva kamaradi, a jsou sni celkem i spokojeni. Uznavam je to Suzuki.
......+ "Vykon", Spotřeba 6l se mi zda v pohodě
......- Vzhled mi tak nějak nesedi přijde mi to misty trošku přeplacany.
Honda CB1300
Vodnik To je asi největši prohřešek co ta motorka ma, vždit na nahače teto řady patři
chladici žebra
......+ Motorka je to celkem pěkna dle Not vychazi i sporovnani s ostatnima celkem dobře
......- Tim vodnikem sice možna "ziskala na vykonu" ale je to straněj prohřešek vudči disajnu na velkeho nahače zkratka patří žebra a na každe straně 1laufa
Yamaha XJR 1300
XJRko taka nezvana kralovna big nakedbike je to má srdečni zaležitost jen nevim jak se rozhodnou jednou v ročniku
......+ Rok od roku se zvyšuje tuhost ramu i když berme v ohledu že u všech nahaču teto kategorie se jedna o trupky nad a pod motorem. Tedy řeči že XJRko ma nevyzrali podvozek že se uzluje atd nevim počitejme stim že ma i své kg
r.v. 99-04 XJR s SP
......+ klasika krasa čistotna disajnu.
......- karburator "spotřeba i když vim že se neřeši ale co jsem slyšel že si občas veme i 15litru/100km je už moc"
......- budiky "řizene lankem a absence maleho LCD dispelje s hodiny a infem (hold jsme na to už zvyklej)"
r.v. 05-06 XJR
......+ Budiky viz výše
......+ Stale zachovava čistotu disajnu
......- Karburator
r.v. 07-09 XJR
......+ Budiky
......+ Střikačka
.....+/-Nevim zda to tak je ale připada mi že tam je vic sportovni posez než na předchudci
......- Straci tu klasickou čistotu disajnu stim odebranim jedne laufy mi přijde že se v Yamaze zachovaly dost sadomasochysticky jako by ji uřily kuse jejiho ega. utrpěla stim ta krasna čistota a souměrnost
......? nevite zda by to nešlo za nějaky rozumny penize zas přehodit na dvě laufy? "PS svody a laufy třebas ze staršiho XJRka 04-06?"
Suzuki GSF 1200/1250 Bandit
V připadě Bandita vim je to motorka ktera je už trochu o něčem jinem, ale i ona ma své kouzlo
......+ už sedlam B6
......- masovost, prominte že to tak řeknu ale Bandita ma dnes pomalu každej 4. Jako samotnej ničim moc neohromi, ale na druhou stranu zase neurazi, je takej jakej je a proto ho ma tolik lidi rado, je važně svuj.
......? ani nevim zda se v připadě B12 dělala kombinace vzduchač střikačka jako tomu bylo u B6
......! B12 beru jako nouzové řešni
Naposledy editováno 05.11.2009 19:42:07
Děkuji za pochopeni.
PS: četost hrubek se snažim zmenšovat a musim řici že se to celkem i daří
Naposledy editováno 07.10.2009 09:12:52
Podvozek bude tak na urovni XJR1200 velkou vyhodu střikačky to už postrada tedy i v tomto připadě by o CB nezavadil.
Naposledy editováno 07.10.2009 12:45:20
2 reakcí na tento příspěvek Osobni zvážení XJR 1200/1300 nebo Suzuki GSX 1400
......+ Budiky viz výše
......+ Stale zachovava čistotu disajnu
......- Karburator
Třebas možna ale kdyby mi někdo dokazal že se to da přestavět na dvě laufy tak by šel do r.v. 07-09 XJR střikačja je přeci jen střikačka
......+ Budiky
......+ Střikačka
.....+/-Nevim zda to tak je ale připada mi že tam je vic sportovni posez než na předchudci
......- Straci tu klasickou čistotu disajnu stim odebranim jedne laufy mi přijde že se v Yamaze zachovaly dost sadomasochysticky jako by ji uřily kuse jejiho ega. utrpěla stim ta krasna čistota a souměrnost
......? nevite zda by to nešlo za nějaky rozumny penize zas přehodit na dvě laufy? "PS svody a laufy třebas ze staršiho XJRka 04-06?"
1 reakcí na tento příspěvek Osobni zvážení XJR 1200/1300 nebo Suzuki GSX 1400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osobni zvážení XJR 1200/1300 nebo Suzuki GSX 1400
dewwil>JJ, ten rám byl důvod proč šel můj 12ctkovej Bandita r.v.00 z garáže, motor jsme vytunili do bezvědomí, ale k čemu je ti síla bez kontroly, od 200km/h, už nic moc a to tam byly USD vidle...ale byl super, ten zátah byl neskutečnej...
...právě proto žes tam měl ty usd vidle a rozhozený tak všechno s čím konstruktéři kalkulovali
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osobni zvážení XJR 1200/1300 nebo Suzuki GSX 1400
mmks>chybí ti tam ZRX. Někomu nesedí kaplička, ale dělá se i N. Spotřeba v pohodě a ve většině testů co jsem četl to v souboji s výše uvedenými vyhrála jak motorem, tak podvozkem.
...co jsem čet já, tak snad všude skončila poslední
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osobni zvážení XJR 1200/1300 nebo Suzuki GSX 1400
osiris>...právě proto žes tam měl ty usd vidle a rozhozený tak všechno s čím konstruktéři kalkulovali
jj, taky mě to napadlo, jenže ty origo byly jak z US auta, prostě měkký, prostě tvrdší vidle nepobere měkkej rám, ale co aspoň vím že ne každý zlepšení je krokem kupředu
dewwil>jj, taky mě to napadlo, jenže ty origo byly jak z US auta, prostě měkký, prostě tvrdší vidle nepobere měkkej rám, ale co aspoň vím že ne každý zlepšení je krokem kupředu
...ale jen málokdo dokáže připustit že i byť dokonalejší součástka než ta původní nemusí znamenat zlepšení celku (celý soustavy) a za to si získáváš moje sympatie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osobni zvážení XJR 1200/1300 nebo Suzuki GSX 1400
1 reakcí na tento příspěvek Osobni zvážení XJR 1200/1300 nebo Suzuki GSX 1400
XJR je však po poslední modernizaci od 07 (konečně plně nastavitelný podvozek, stříkačka a hlavně EXUP) opět královna v klasice...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Osobni zvážení XJR 1200/1300 nebo Suzuki GSX 1400
Hrozně těžký rozhodování to je.
Proč to v ty Yamaze tak komplikujou "vim kvuly cene, dvě laufy by vyšli draho"
Plne nastavitelny podvozek? Proč? XJRKo přeci neni zavodni motorka aby řadila po okruhu.
Co je to ten? EXUP? Asi me budete mit za barbara ale važně nevim co to je. a jake to ma dopady?
plusy a mínusy sis vypsal sám podle načtených testů a víc objektivního tu nenajdeš.
Nikdy jsem nejezdil na okruhu, ale mašinu bez nastalitelnýho podvozku bych nechtěl (to raději oželím ABS). EXUP je přívěra ve výfuku, která zvyšuje tah v nízkých a středních otáčkách a o to myslím u těchto mašin jde.
srovnání pružnosti 60-140 km/h
I staré dobré FZS 1000 ("jen" litr) je na tom velmi dobře, nové XJR s EXUPem má 7,4s, což je o 20% lepší (a to je když zatáhneš je sakra znát) než u staré karburátorové verze, a na ůrovni dnešních SS. Pokud 07- přestavíš na dva laufy, tak musíš EXUP vyhodit a přijděš o výše popsanou výhodu
Je jasný že každý má jiné priority, ale já bych ten jeden výfuk z těchto důvodů oželel...
mmks>Ok, testů je milion, třeba ti pomůže toto
1.
2.
3.
...a máš pravdu. ZRX ne. Takto je to rarita, kterých na silnicích (kromě 1200S) moc není.
www.suzuki-gsx.cz/forum/viewtopic.php
Naposledy editováno 11.10.2009 13:02:05
a k tem dvou laufam jsem važne zavyslej tak nevim ale zužuji to na Yamahu XJR r.v05-do ted a Suzuki GSX1400
Co jsem se zas dočetl na strankach XJR tak v jizdnim projevu podvozku hodně moc pomaha tlumič řizeni.
Naposledy editováno 11.10.2009 16:50:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XJR 1300 - zkušenosti [1 ... 17, 18] Yamaha XJR 1300 | Tůžík | 529 | 24.11.2024 v 23:24 superkamoš |
Laďák na XJR-1300 r.v. 2010 Yamaha XJR 1300 | jirka-xjr | 5 | 6.11.2024 v 13:38 Frodo89 |
Yamaha XJR 1300 a palivo E10 Yamaha XJR 1300 | Apo-Rider | 30 | 7.9.2024 v 06:30 Apo-Rider |
Příruba Yamaha XJR 1200 | PajdaXJR | 3 | 13.8.2024 v 14:57 PajdaXJR |
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |