-
24.9.2016 od Popkos
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neměl možnost porovnat brzdy u Street Triple standardní verze a verze R ?
Standardní Triple rok 2012 a Rko starší model ještě s kulatými světly nejlépe.
Jde mi o to, jestli je to markantní rozdíl, nebo jestli standardní verze má kvalitní brzdy.
Díky.
-
26.9.2016 od HoRnSzVa
Rko má brzdy o poznání jedovatější. Když jsem přesedl na normální model, přišlo mi, že nebrzdí, ale asi je to o zvyku. Většina lidí co se sveze na Rku se naopak s jedovatosti brzd musí chvíli srovnávat. Jde ale i o podvozek, který si našteluješ dle libosti...na střední čechy měkčí, na šumavu přitvrdíš...
Doplněno:
Díky za odpověď.
26.9.2016 od Popkos
-
27.9.2016 od cefo82
Neměl sem možnost porovnat, ale brzdy na Rku mi nepřijdou nijak extra jedovaté (testoval jsem na 2 motoškolách, letiště i okruh + denní ježdění) přijdou mi tak akorát, je to hodně i o podvozku a ten je na Rku na jedničku a vidle sežerou opravdu hodně. Víc neporadím :)
-
28.9.2016 od Romanko
Záleží na tom, co chceš jezdit. Já mám Rko ´11 a mladá obyč ´09 a rozdíl mi nepřišel až tak dramatický při běžném ježdění na cestách ani na brzdách ani na podvozku. Na okruhu jsem nebyl. Jinak řečeno, obyč brzdy stačí, ale Rko má lepší podvozek. Ale zas, jezdil jsem rok s tím obyč a byl jsem nadšený z jeho vlastností a to jsem dost velký. Shrnu-li to, tak na běžné ježdění je i obyč Street dost dobrý, ale na okruh je Rko lepší, protože se dá nastavit. Obyč má nastavitelnou jen zadní pružinu, jinak nic. Pokud ti jde jen o brzdy, jako, že by jsi si nějak předělal radiální z Rka na obyč(vč. pumpy), tak to nestojí za to. Pokud se rozhoduješ, který koupit, tak máš-li dost peněz, kup Rko, máš-li rozpočet taktak, pak klidně stačí obyč.