-
8.4.2024 od Maloch
Zdravím, mám problém s nastavením elektronického podvozku. Při přepnutí na jednotlivé režimy tlumení (sport, comfort atd.) nepozoruji žádnou změnu. Podvozek je stále tuhý. Není někde nějaká pojistka nebo relé? Na konektory u tlumičů jde pouze 5 Voltů.
-
9.4.2024 od VlČek67
Ahoj, já osobně změny pociťuji a rozdíl mezi comfort a sport tam je, ale každý jsme jiný. Zkus přepnout zatížení jen jezdec, jezdec + kufry a jezdec + spolujezdec a potom bych se vrátil k nastavení jen jezdec a vyzkoušel opět přepnout z confortu na sport. Držím palce ať vše funguje dobře.
Doplněno:
Nastavení jezdec, spolujezdec, kufry atd. funguje. Motorka se viditelně zvedá a klesá. Jen přepínání sport, comfort atd. se zobrazuje na displeji, ale pocitově je tam pořád sport. Asi zkusím zajet do KTM. Každopádně děkuji za odpověď.
9.4.2024 od Maloch
-
9.4.2024 od Animals21
Nemyslím, že to tam je rozdělené na jezdec + atd., tak to má Duc. Co si pamatuji, tak 1290S (2021+) to má jako jednotlivé režimy (sport, comfort, ...) a pak si můžeš předpětí stavět v procentech.
Zkusil bych ručně nastavovat předpětí (nastartovaný motor) a motorka si viditelně a citelně klesá a stoupá.
Rozdíl mezi comfort a sport je velikej. Na komfort při sportovní jízdě jsem měl pocit, že mě to vystřelí a na sport je to tuhý jak ... sport.
Pokud to nefunguje, jel bych do KTM. Nevím, odkud jsi, ale v Shiva si hned udělali čas minimálně na nějakou rychlou radu.Doplněno:
Mám rok 2018 a tam je možnost volit jezdec, spolujezdec, kufry atd. Tohle normálně funguje. Jen při změně sport, comfort atd. proběhne změna pouze na displeji a pocitově je tam pořád sport. Zkusím zajet do KTM. Shiva je pro mě nejblíž a když jsou tam ochotný, tak třeba pomůžou. Díky za tip a za odpověď.
9.4.2024 od Maloch
-
11.4.2024 od blane
Dobrý den, pokud to nefunguje tak to bych spíše řešil se značkovým servisem aby to napíchli na pc. Měj se.J