globalmoto_kveten




Ztrácí výkon pri jízdě a občas jede na 3 válce

  • 0

    4.5.2024 od DaWe_cz

    Zdarec bando, tak mám zase problém. Včera po 2 hodinách jízdy nejdřív motorka začala ztrácet výkon při zrychlování. Proste při plným plynu, skoro u max otáček začala cukat. Potom ve městě už cukala a jela občas na 3 válce. Dojel jsem domů zkontroloval palivový ventil, sytko a pročistil karburátory ale je to furt to samy. Nastartuju, jedu na 4 válce a po chvíli začne ztrácet výkon a jede na míň válců. Za jízdy se mi taky stalo že otáčky na otáčkoměru začali kolísat rychle z 5 na 8tis, ale u motoru se mi zdálo že jede na konstantní otáčky. Doma jsem to nechal schladnout a nastartoval, na volnoběh jsem sahal na svody 3 horký jeden studený. "Pilot screw" jsem nastavil na všech karburatorech stejně podle manuálu na 1 3/4 otáčky zpět od plného utažení. Svíčkama to není, prohodil jsem je na studeném a horkém válci a studený je furt ten samý. Už si nevím rady asi to bude v karburátoru ale než ho budu znovu rozebírat a důkladněji cistit(nechám ho přes noc v technickém benzínu) tak se poptam tady třeba někdo bude vědět co to může být. Ještě prosím o radu jak nastavit ten pilot screw jelikož v manuálu je něco psaný ale po bývalém majitelovi tam bylo o jednu otáčku více. Předem děkuji za jakoukoliv smysluplnou odpověď.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    4.5.2024 od dajos

    Diodovou zkouseckou bych testnul funkci primaru zapalovani. Kdyz odpojis konektory od civky, tak jeden bude mit ori tapnutem zapalovani napeti aku (+) a druhy naoeti blizke nule (-). Mereno vzdy oroti kostre. Pak konektory opet zapojis k civce a na minusovou svorku pripojis proti kostre diodovou zkousecku. Pri chodu motoru musi dioda blikat. Pokud nebude, mas problem se spinanim primaru daneho valce. Jinak prohodit jeste karburatory mezi valci. Taky bych mrkl na ventilove vule a zda rozvody pracuji dobre. Samozrejme muzes funkci zaoalovani cyzkouset klasicky s nasazenou svickou na fajce proti kostre. Ale takryj si

    Doplněno:

    hadrou otvor v hlave po demontovane svicce at ti to nahodou neblafne.

    4.5.2024 od dajos

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.5.2024 od Pedl

    Možná špatný ten jeden karburátor ze čtyř? Je dobré kouknout taky na svíčky. Jehlový ventil těsní? Membrána dobrá?
    Jinak ten Pilot screw je podle mě jen na volnoběh a nízké otáčky, ale u tvého točivého motoru bude víc záležet na jehle a hlavní trysce.
    A ještě samozřejmě může být třeba fajfka cívky špatná, vidím že dajos to detailně popisuje.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist