PROFIL MOTORKY

Kentoya Twinshot 50 (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vojta86
Vloženo 8.9.2015
Aktualizováno 22.11.2015
Zobrazeno 2 112x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5

Popis motorky


je to prostě čína, všechno je na ní hrozný, ale získala si mě a letos jsem s ní udělal 700km výlet

Více fotografii

První dojmy - první dojmy byly vskutku velmi emotivní jelikož je to moje první jednostopé vozidlo a předtím jsem seděl leda na pionýrovi ve 14letech na polní cestě. takže ani nemůžu moc soudit musel jsem se na tom pekelném stroji nejdřív naučit

Motorku bych doporučil pro - nevím jestli se dá mluvit o doporučení ale pro nenáročného uživatele na dojetí do práce apod, vzhledem k možnosti řídit už od 15ti je to rychlejší alternativa ke skůtru a navíc uživatele naučí ovládat klasickou motorku

Doplňky na motorce - ukazatel zařazené rychlosti, cyklotacho, odstraněn střední nosič, vyrobeno dvousedlo, nepopsatelný rozdíl v komfortu sezení, dřív mě začnou bolet záda než bych cítil otlačenou nebo bolavou zadnici








Recenze

Vybral jsem si tento moped, protože jsem nechtěl skůtr, taky jsem nechtěl dělat papíry na vetší motocykl a má to ovládání velké motorky což mě baví. Co se týká jízdních vlastnistí, bylo toho napsáno už mnoho, brzdy jsou bubnové podle toho to taky brzdí, odpružení je měkké a kupodivu nepřináší žádný komfort na delších nerovnostech se motorka rozhoupe a rozvlní jako pudink, sedlo neni vhodné na sezení ale spíš na výměnu o které uvažuji.
Je to 6v verze, má jen nakopávačku, ale chytá dobře, nádrž má objem 2,8l z toho 0,4l rezerva, takže nádrž u mě stačí přesně na 100 km, motor po úpravě asi o 100% lepší než původní ale zpřevodoval jsem jí na rychlost dozadu jsem dal 37z rozetu, má míň sil ale cestovní rychlost se přiblížila 70km/h, je špatně ovladatelná má malý rejd a vzhledem k nízko položeným stupačkám a páce brzdy se nedá moc naklánět do zatáčky.
Spolujezdce jsem ještě nevezl a ani to nebudu zkoušet mám 100 kilo a nevim jestli by ta motorka zvládla ještě další zátěž.
Je to dobré na jízdu do práce, po městě, a na cestu tak do 30km. Ve městě je tedy bezkonkurenční všude se protáhne můžete to nechat kdekoliv na chodníku a v koloně se jen vysmějete všem v autech, (vlastní postřeh: V nejhorší odpolední špičce mi cesta z Hostivice přes Prahu do Horních Počernic trvala jen nějakých 40 minut, což považuji za velmi slušný čas.)
Příjemná jsou 17ti palcová kola, hodně uživatelů betek si stěžovalo na praskání špic v kole kentoye špice nepraskají, zadní světlo má malý výkon. Motorku jsem podrobil několika úpravám: zvedl jsem sedlo, přidal do něj víc výplně(znatelně se zlepšil komfort sezení, už se dá ujet i 100km bez nutnosti zastavení), přestavil motor na 70 ccm, upravil vzduchový filtr a sací potrubí, vyztužil střední nosič a uvažuji o koupi boxu.
Po koupi jsem musel mnoho věcí opravit, dokoupit ale z drtivé většiny to bylo kvůli předchozímu majiteli, jediná závada kterou jsem zatím řešil byla výměna rozbitého regulátoru napětí. po bouračce mě čeká oprava přední vidlice a plastového obalu světla

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
vojta86
vojta86 napsal 18.09.15 v 11:10

2 padrino11: co z toho konkrétně budu moct řídit s AMkem? a co z toho bude 4kval a 4takt? skůtr vážně nechci

pajapaja
pajapaja napsal 13.09.15 v 09:34 4b.

Stomcolt
Stomcolt napsal 13.09.15 v 02:43 10b.

padrino11
padrino11 napsal 13.09.15 v 01:26 1b.

To je snad ještě horší než Yuki tady je škoda bodů. To se hodí snad jen pro jízdu na sociálku pro sociální dávky. Doporučuju okamžitě sešrotovat a sehnat ojetého pionýra, nebo ojetého japonce, případně ojetou italku.

Více komentářů



TOPlist