Jelikož mě SV650S nadchla, byla to jediná možná volba. Ducati a Aprilia jsou cenově bohužel někde jinde, ikdyž jsou to stroje osazené mnohem výkonnějšími komponentami. Ty ovšem není problém naházet na SV1000S a doladit ji tak k dokonalosti..
Motorka koupena od indy12 (Brno-Černá Pole)
První dojmy - První dojmy - výkonově úplně někde jinde než SV650.. Když člověk tahá ze zvyku tak jako na slabší sestře, hned je na 200 :-).. Má lepší podvozek, lepší přední brzdy a navíc dva výfuky :-) Jinak mi příjde, že je SV1000 udělaná posezem více do cestovna. No maximální spokojenost...
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro někoho, kdo už má určité zkušenosti se silnějšíma motorkama.. Odezva za plynem je mnohem rychlejší než u 4-válce, chce to proto vědět, co člověk dělá
Doplňky na motorce - Při koupi:
-pancéřové hadice na přední brzdě a spojce
-páčky od PP tuningu
-Doplňky od Proobikes
-laďáky Scorpion
-Givi držák kufrů a 3 Givi kufry v barvě motto
Po koupi:
-změna podsvícení displaye
-aTRE
-vyleštění límců disků
-instalován tužší centrální tlumič z Kawasaki ZX14R
-další doplňky budu postupně doplňovat (a že jich je v plánu)
Zima 2016/2017
- docela radikální úprava - USD vidle včetně radiálních brzdových třmenů.. Zde díly nutné pro přestavbu:
Recenze
Tento stroj jsem si vybral jako jedinou možnou volbu po SV650S, kteou jsem měl 6 let, a toužil jsem po silnější variantě dvouválu... Libilo by se i něco italského, ale Suza je přece jen o trochu levnější po všech stránkách
První dojmy z jízdy zatím nebudu popisovat, jelikož jsem ji koupil v lehce zanedbaném stavu - brzdové desky KO, brzdové kapaliny v barvě kofoly, pneu KO, tlumič řízení KO, tekla spojková pumpa, ložiska v krku řízení KO, podvozek nastaven na hodně pohodlnou jízdu (rozumějme hodně do měkka ), a celkově byla motorka celá ušpiněná... Ale zato měla dost doplňků jako pancéřky na brzdách a spojce, lámací páčky od PP tuningu, držák kufrů Givi + 3 kufry Givi lakované do barvy motorky, Scorpion laďáky...
Aspoň budu mít v zimě na čem dělat
Dobrá volba,taky jsem hledal a nenasel... drobný zavady si vychytáš :o)
Dobrá volba V2 10B.
V2
No, to co jsi popsal, jsou ještě takové lehčí závady, na kterých se dá utlouct cena dolů... Jestli zbytek motorky je OK, není co řešit, SVčko v litru je dobrá volba... A čtyřválec patří do auta...
Jojo chlapi, je to sice "půlmotorka", ale je to srdeční záležitost a vím, že víc válců mi v garáži stát nikdy nebude