Poměrně levný skútr z Taiwanu s pěkným designem, slušnou možností tuningu díky čínskému motoru GY6, na který je spousta dílů.
Motorka koupena od TGB Slezáček Brno
Výška jezdce: 193 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Peugeot SpeedFight 3 125: Menší možnost tunění moturu.
Kymco Super8 125: Vyšší cena
První dojmy - Je to moje první jednostopé vozidlo. Pořídil jsem si ho kvůli úspoře času při cestě do práce a z práce. Skútr má slušný odpich na světlech a díky 13-ti palcovým kolům a malým rozměrům ideální do ucpaného města a kličkování v kolonách.
Recenze
Bulleta jsem vybral jako kompromis mezi cenou a kvalitou. Výrobce je z Taiwanu, takže by měl mít lepší zpracování, než klasická Čína. Plasty na sebe lícují, zpracování je pěkné, nové modely mají i lepší brzdové kotouče (prý srovnatelné se závodními).
Mám model z roku 2013 a jako první odešla baterka, skútr sice nakonec nakopla vždy, ale jak kleslo napětí, tak se vynulovaly hodiny, tak jsem jí vyměnil.
Vlastně první závada byl zvlněný přední brzdový kotouč, ale na to se přišlo hned při první garančce, takže byl vyměněn v rámci záruky za nový (prý sportovní).
Skútr se díky menším kolům hodí do kolon ve městě, vzal jsem ho i na delší projížďky, ale už to není ono, motor není nijak extra výkonný a tak prosté předjetí kamionu je husarský kousek. Díky tomu jsem nechal vyměnit válec za větší s objemem 155 ccm a sportovní variátor. Na výkonu je to hodně znát, ale pořád to není na dlouhé výlety.
Spotřebu mám někde kolem 3,5 litrů na sto po městě.
Závěrem: Ideální skútr na ježdění po městě.
ZA MĚ PĚKNÝ KOUSEK ale co se týče taiwanské výroby s tím že je tam motor z čínské výroby,no to už je pak jedno jestli je to taiwan nebo čína. gy6 motor je použit už snad všude na těchto strojích a kdyby bylo poněm ... tak se již přestal montovat takže bude v poměru cena výkon držák.