Motorka pořízena 2015 jako startovací začátečnický stroj pro 1-2 cestující do důchodu.
Motorka koupena od Skútry Malšice
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Nemám srovnání, předtím byla jen Babeta. Myslím že odpovídá mé představě klidnější jízdy. Uspokojila mne ochrana před větrem, zápasím s hlukem v otevřené přilbě. Delší trasy Tábor - Praha s jednou osobou v zásadě jedu v koloně, předjížděn jsem vyjímečně. D1 před Prahou jedu v klidu s kamiony. Obecně méně příjemná je jízda v silnějším větru potažmo bočním. Vyšší poloha nohou se nedá použít (180cm), místo pro nohy spolujezdce je sice estetické, ale myslí, že to vydutí nad stupadly tlačí do kotníků - asi to chce najít polohu. Pérování spíše tužší, na dobré silnice. Výborný podsedlový prostor.
Doplňky na motorce - kufr Givi Maxia 56, držák navigace
Recenze
ABS, pohodlný pro dva, ochrana cestujících. Postačující výkon, do kopců ve dvou již ne.
2016 proběhlo na dvakrát ladění variátoru Dr.Pulley se spojkou HiT Pulley.
Výkon na zadním kole, se v rozsahu rychlostí 10-100 km, zvýšil průměrem i mediánem o 36%. Tedy průběh křivky výkonu je vyrovnanější bez poklesu ve střední části.
Dlouhodobá spotřeba 3,0-3,2 podle provozu a trasy. Na týdením tripu do Chorvatska 2000km, spotřeba 2,8 l/100.
Skvělý výsledek je dosažen hlavně tím, že se to dělalo na motorové brzdě - Scootland Brno. Teď už musím plynem pracovat citlivěji. Po odladění je i jízda ve dvou přijatelná.
Sympatický a provoz rozhodně nebrzdící stroj. Ať i nadále Kymco Downtown 125 jezdí podle Tvých představ a objedeš na něm v klidu a pohodě tu vysněnou Evropu. Naviděnou na cestách
během dubna si taky jedu pro tohodle krasavce.Tak ať slouží
Tak at dělá jen radost