Nadčasová, raritní malá motorka s dostačujícím výkonem na okresky, relativně jednoduchou údržbou a nízkou pořizovací cenou.
Výška jezdce: 177 cm
První dojmy - Při první jízdě mě velice mile překvapila. 40kw rozhýbe tohohle drobečka vcelku dobře, pro jízdu po okreskách je super, do města až na malý "rejd" taky ujde, na dálnici to neni, při delší jízdě vyšší rychlostí se stává dost nepohodlnou, není kam se schovat a mrská to celou motorkou.
Motorku bych doporučil pro - Ideální pro začínající, menší jezdce, slečny nebo lidi, kteří se vracejí nebo přesedají na silnice.
Recenze
Tuhle malou bandasku jsem si ani tak úplně nevybral, spíš jsme se našli, známá se jí zrovna zbavovala, já zrovna sháněl a po první projížďce jsme si padli do oka.
Jízda je pohodlná, řidítka jsou výš než u supersportů, takže posez ok, do 130km/h je vše ok, potom začíná foukat, není kam se schovat a chromové budíky je škoda schovávat za štít.
Motor má najeto přes 60.000 a pořád jede perfektně, nic nechrčí, nedrnčí, nezvoní, rychlosti jsou přesné, točky jdou do 14tis. kde zasahne omezovač. V jednom táhne moc pěkně, pro dva to není, ale to snad nikdo od téhle mašinky ani nečeká.
Tlumiče jsou dělané taky na jednoho, ne tak tvrdé jako na SS, ne tak měkké aby nahradila houpačku. Ve dvou dost tvrdne a jízda je nepohodlná.
Úložný prostor žádný. A když řikám žádný, myslím vůbec žádný, pod sedačkou je nářadí, baterka a díra.
Co se spotřeby týče, pohybuje se od 6l do 13l/100km, záleží na stylu jízdy.
Na cestování si myslím ok, ale v jednom a s brašnama, ne moc velkýma :).
Moto jsem zatím jen pořádně vyčistil zevnitř zvenku, upevnil věci, které padaly, dodělal díly, které chyběly, opravil chladič a podobné drobnosti.
Pěkně napsáno a pěkná mašina v krásné červené barvě
10b a spoustu spokojenejch kilometrů.
Tak hodně kilometrů v jedné stopě