Dva roky jsem vyhlásil na motorky stop stav kvůli místu, nakonec jsem nevydržel a přibyla další Číza do baráku... Není to úplně TOP stav, ale to vyvážila cena a relativní blízkost.
První dojmy - Klasická motorka lesníků a agronomů, tahle konkrétní jezdila pro vojenské lesy a statky, které ji moc nešetřily a prováděly údržbu ve vlastních dílnách z toho, co bylo po ruce... Jednu zachovalou černou 487 od lesáků už mám, ale oranžová se mi vyhýbala.
Motorku bych doporučil pro - Moto je super pro někoho, komu nevadí šmír za nehty, hluk a vibrace. :-D Na běžný poježdění po okreskách je to super záležitost, a s přihlédnutím k ceně, za kterou lze tyhle motorky sehnat, není co řešit. (y)
Doplňky na motorce - Bude nosič a kufry...
Recenze
Oranžový 487 se mi vždycky líbily. Je to motorka, která prostě patří na polní a lesní cesty českých luhů a hájů, velkou část z nich používaly hospodářské podniky pro objíždění svého panství... V podstatě u mě skončila náhodou - sháněl jsem bezpapírovou pobastlenou 477 či 487 kterou bych naštětkoval na černo a postavil na mé doklady na delší roadtripy... a které mi nebude líto na mizerných cestách. Nakonec po několika pokusech vyšla tahle, která nakonec sice vůbec nesplňuje zadání, ale takový je život.
Motorka byla za velmi rozumnou cenu i s doklady, ale bude tam pár zádrhelů které snad půjdou vyřešit... Doufám že do měsíce by mohla být zase na značkách s STK, protože ta poslední propadla 14 let nazpět.
K motorce bylo nářadí, pár běžných drobností, letitá lékárna a náhradní východoněmecká guma značky Pneumant. V průběhu zimy jsem nakoupil dva boční motokufry, teď mě čeká vyřešit nosič.
Motorka nejela pár let, ale řekl bych že po vyčištění a s novou baterkou bude chodit, všechno se tváří OK. Jen doplním chybějící zrcátko a přední brzdový spínač, možná někde vyhrabu boční odrazky.
Zatím jsem dolil olej do motoru a tlumičů a trochu ji očistil, na víc teď nějakou dobu nebude čas.
Červenec 2016 - nová baterie, doplněno zrcátko, úprava kabeláže, rozpohybování všeho co by mělo být rozpohybováno, seřízen a vyčištěn karbec, kontrola filtru, ... A doplněn vypínač baterky. Motorka dostala po 14 letech STK a najela první stovku kilometrů po ose po letech. Ještě to chce vychytat mouchy, občas hůř startuje, některé kontrolky fungují sporadicky, obráceně či vůbec, ... Ale nic neřešitelného. Motor slušně táhne, i když bude potřeba si pohrát s bohatostí... Hlučnější trojka a nějaké ty vibrace, ale to k tomu patří.
Pěkná oranžová patinovka. Oranžová se mi vždy líbila, protože ji má kolega. Tak ať se ti podaří dát jí do kupy a ať jezdí v pohodě bez závad.
Jinak souhlasím. Měl jsem možnost projet si více 487ek a je to kus od kusu. každá jede jinak. Narazil jsem i na oranžovou co vibruje podstatně méně nebo téměř vůbec. A to jsem srovnával se strojem co byl po čerstvé G.O. motoru.
Milane, to je asi kus od kusu, podle toho co v minulosti zažila... Mám jednu černou, co občas spálí pojistku, ale jinak celkem lítá, tak věřím, že i tahle se rozjezdí.
Taky jsem ji do loˇnska měl, přes všechnu péči dobře nejela...snad slouží jinde lépe. Přeju Ti spokojenost a příjemné kilometry na 487.