Ideální stroj do města, ale i na delší pojezdy. Díky přednímu (většímu neorig.) plexisklu je jízda pohodlná.
První dojmy - Spolehlivý stroj a na skútr i velice pěkný (dokonce mě i ostatní motorkáři zdraví :). Spotřeba je velice přívětivá, jednoduchá obsluha, služná akcelerace. Pohodlně se na ní sedí (dokonce i spolujezdkyně byla spokojená).
Motorku bych doporučil pro - Muži i ženy, co chtějí využít motocykl pro pravidelné cestování (hlavně pokud jedou část trasy po městě).
Doplňky na motorce - Kufr, větší plexy
Recenze
Sháněl jsem motocykl na každodenní jezdění do práce a už mě nebavilo jezdit na "naked style" Suzuki GS 500 po městě. Chtěl jsem zůstat věrný této japonské značce, takže volba padla na Burgmana 200. Cítím se na ní spíš jako řidič auta, palubka má spousty úložného prostoru, do prostoru pod sedadlem dáte pohodlně 2 přilby a já mám navíc i prostorný kufr, takže doslova "stěhovák" :) Rychlost pro mé potřeby nehraje roli (i když se poměrně v klidu dostanete na 120 km/h) důležité pro mě je automatické řazení (variátor) a akcelerace. V městském provozu jste obratní, na světlech vždy první a na zelenou necháváte auta daleko za sebou.
Zatím nejdelší štreku na jeden zátah jsem dal 160 km a musím říct, že jsem se cítil doslova odpočatě. Prostě si jen tak sedíte jako v křesle, nefouká na vás. Z GS mě brněly ruce z delších štrek a musel jsem se pravidelně protahovat, páč mě bolely záda.
Potvrdzujem, mal som úplne rovnaké skúsenosti s 200-kou!