White princess - bílá labuť plovoucí si okolní krajinou, která umí potrápit kdejaký ostrý hatchbak, ale na závodění není.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VF 750C: důvod neuveden
První dojmy - Úchvatný design, po pár km - krásně pohodlná, ale těžká, jak kráva na manipulaci na místě.Rychle se na ní zvykne z hlediska chování nezáludné zviřátko, které ale kdyžse rozhýbe tak se těžko zastavuje :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro pohodové jezdce "turisty", kteří se chtějí nějak odlišit ale nelíbí se jim customy a choppery.
Doplňky na motorce - Vyšší plexi GIVI, kufry boční GIVI, Topcase Honda original s opěrátkem
Recenze
Vybral jsem si ji protože to byla láska na první pohled - po přečtení recenze na CTX jsem v recenzi našel heslo - to už tady někdy bylo - proklikl jsem, a už jsem nehledal jinou... .
Najeto ca 15.000km... motorka je hrozně fajn, nezáludná ale slabá a těžká... na jízdu ve dvou opravdu jen hodně turisticky. Sekvenční řazení je velmi zábavné ale jen v rychlostech do zhruba 120km/h pak radikálně ubývá motoru elán a nechce se moc zrychlovat... Jinak velká spokojenost...
Nejlépe se cítí na kvalitním asfaltu , zatáčky kopečky ... žádné závody ale ryzí kochací turistika a svižná turistika...
Cestuje se na ní skvěle, za den se dá i 900km, ale pak už trochu bolí zadek jinak limit je výška jezdce ... mám 180cm a je to podle mě hraniční výška -- lépe mít pod 180cm, lepší úhel kolen v sedě - pohodlnější cestování.
boční kufry jsou Givi V35:
https://www.motovsem...fEAQYAiABEgL5ZfD_BwE
Topcase original Honda:
http://www.obchodmch...-s-kufrem-rv2008-10/
Dobrý den. Jaké kufry přesně máte? Děkuji, Michal
Tak mam zase najetou nejakou tisicovku navic a zacal se projevovat jeden neduh ca 2 roky zpatky a pretrvava. Opakovane se bud utavi, nebo ho servisaci nedavaji po servise zpet, silikonova podlozka pacicky u krytu trubky vyfuku od valce... Je to otravne hlavne v nekterych otackach velmi nelibe plechove drnci... tedy cela bocni kapotaz dolu nakoupit podlozky nasadit a zase namontovat... za posledni 3 roky jsem to delal uz 3x, otrava a prace tak na 2-3 hodky...njn... Kdyz ji milujes neni co resit... Spotreba se stale drzi lehce nad 5l na 100 km, tak ze zatim spokojenost...
Tak po dalsim roce, podávám další zprávu. v 35000 km jsem si pořídil vyhřívané hefty (original honda ) vcetne montaze skoroc10kkc, tedy masakr, ale co bych pro princeznu a prodlouzeni sezony neudelal , zjistil jsem vsak ze hefty bez blastru nestaci, tedy za necely mesic jsem objednava blatry sw motech cobra zvysene pro moji krasku. Nyni vse dokonale - riditka hreji - maji 5 stupnu intenzity a blastry krasne kryji hrebty prstu a rukou. Nemile me prekvapil servis v 36tis km, nechal jsem tam 18kkc, z toho 11 tis za praci, to je dost, ale musim konstatovat, ze po vymene vsech oleju, filtru a kapalin, serizeni ventilu, jede dnka o 50% lepe... byl i problem s podfukem u druheho spoje vyfuku zadniho valce... jinak motka zatim bez jinych technickych problemu. Celekm mam najeto 24tis. A stale ji zboznuji.... a tesim se na vyjizdky s ni.
Vazeni jeste pridam cerstvou zkusenost s vymenou baterie u teto bile krasky... regulerne JE TO TOTALNI POTRAT ... doporucuji poslechnout mp3 opravu lakatose na youtube - citil jsem se uplne stejne... ty kapotaze a jejich sestavu vymyslel opravdu nejaky chory mozek... Dobijeni je v pohode strouby + a - jsou videt a pristupne pod sedlem spolujezdce ALE vymena ?!?!?!? SILENOST... nutno rozebrat cely zadek a bok motorky, shodit bocni nosic, topcase - absolutne debilni pristup k matkam co drzi topcase... ztelesnene peklo... odkastlovani je prace s manualem k motorce min na 3 hodiny pro laika jako ja... uff uz nikdy vice bilance byla zalostna... strzene 2 prichytky kapotaze a 3 zavity na sroubech drzici kapoty na ramu motorky... sranda jarku za 500,- v origo dilech... priste radeji odtahnu do servisu na vleku ... Je to jako s krasnou zenskou radost na ni pohledet ale je to s ni narocne ...