Docela hezká motorka a jezdím na stejné v autoškole.
Motorka koupena od VS-MOTO Vsetín
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Protože jezdím na stejné v autoškole (teda na typu N ne na S-ku), tak mi to připadalo rozumný si koupit stejný typ. Mně se na ní jezdilo docela dobře, ale ten nízký posez mi moc nevyhovoval, tak jsem si jí upravil jinými řídítky, aby byla podobnější typu N. Na to jsem, ale přišel až po její koupi.
Motorku bych doporučil pro - Asi je vhodná i pro začátečníky (pro mě), když mi jí dali v autoškole (SV 650N).
Doplňky na motorce - Vyhřívané gripy a nová řídítka.
Recenze
Po přestavbě řídítek (viz fotky) se SV řídí o něco líp. Kolega mi říkal, že jsou tyhle motory (dvouválce do V) špatný a že motorka jezdí jakoby tvrdě a, že to kope. Asi je to pravda, jenže mě jí dali v autoškole a budu na ní dělat zkoušky, tak mě to už snad nepřekvapí. Moje SV je dovoz z Itálie od majitele, který se o ní opravdu staral. A moc to evidentně nejezdilo - 22.000 tisíc km. Trochu mlátí přední tlumiče, ale doufám, že se to po dolití oleje spraví. Elektrika je dobrá. Je to karburátor a projevuje se to různým škytáním a nutností startovat navíckrát a chvilku to jde jenom na jeden válec než se trochu ohřeje ted v zimě (cvičím s ní na zkoušky do autoškoly). Výměna svíčky na předním válci je něco strašnýho - sundavá se chladič a rozpojuje potrubí. Viděl jsem sice na Youtube video, že to nerozpojovali, ale mě se to bez toho nepovedlo. Musel by být nástavec na Golu s přesnou délkou. Motorka strašně dobře zrychluje. Z 0-100 za 3,4 s. To se mi moc líbí. Na jedničku jede 70 a na dvojku 130. Je to úžasnej pocit, když za to vezmu na rovince a ono to zrychluje jako kráv... (v zatáčkách to ještě neumím). A má krásnej zvuk.
Pěkná
V2