Brutální stroj na kterém je omezující jen jezdec.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Tiger 800 XC: mnohem nižší motorka, méně zaměřená pro offroad
První dojmy - Strašně vysoký posed, člověku přijde jako by seděl na posedu.( ten to pocit zmizí po 5 minutách a vystřídá ho úsměv na tváři ). Po prvním rozjetí a přidání plynu jen do půlky jede motorka jako urvaná, ale co se děje po otevření plynu do plna? Ani tachometr nestíhá házet číslice na displeji. Pekelný to stroj.
Motorku bych doporučil pro - Zkušenějším jezdcům, kteří mají minimálně 185 cm.
Doplňky na motorce - zvýšené plexisklo, voltmeter, vyhřívané rukojeti, laděné výfuky Arrow, držáky kufrů
Recenze
KTM 990 Adventure R je hodně univerzální stroj, je jí jedno jestli jede 1 000 Km po dálnici, nebo 30 Km totálním marastem, jediný co jí vadí je pomalá jízda ve městech plyn je dost citliví tím pádem ucukaný (ale jen tak jak se ti cuká ruka). Sedačka tvrdší, ale i tak pohodlná a pokud někoho bolí prdel stačí se jen postavit do širokých stupaček a odpočnout si.
Brzdy brzdí jen si na ně vzpomenu, zátah motoru od nízkých otáček až po červené číslice na otáčkoměru, na podvozku lze nastavit snad úplně vše.
Hodnocení:
-posed je neskutečně příjemný a přirozený člověk není vůbec nějak zalomený a zkroucený.
-podvozek, ten co umí je snad pomalu nemožné když vezmu v potaz to že motorka má 220 Kg + Já 120 Kg + 50 Kg zavazadla = cca 400 Kg s nastavením na střední tuhost jsem si škrtl na doraz jen dvakrát
-motor je brutální výkonu až až na silnici stačí kde jakému střelci na silničce, jen spotřeba je zajímavá dá se jezdit za 5,8 l/100km (dálnice ve dvou) až po tahání po okreskách za 8-9 l/100km
Je to super stroj. Ten už se nevirábí.