Podvozek perfektně funguje a je od věci ho správně naklikat při delší změně zatížení. Motor má v sobě úžasný potenciál a dohromady je to skvěle vyladěné.
Výška jezdce: 1 cm
První dojmy - Přehodíte nohu (jasně že je to vysoko) bafnete řidítka a uvelebíte se v přímené poloze. Zvednete to z policajta, cvrnknete o startér a vrknete. Všechno sedí v pohodě a tak cvaknete jedna (jo spadne tam) a krásně jemně pustíte spojku (ta hydraulika vás rozmazluje) Kvalty tam padají a nemusí se nic hledat, motor táhne od 3 a v 6 ještě přidá a podvozek filtruje i český silnice.
Motorku bych doporučil pro - Už někdo vyježděnější, nebo rozumný. Motor opravdu funguje a když se zatáhne tak se může chytit highsider. Jinak je to bezpečný, protože je vidět přes auta.
Recenze
30 000 km - servis jen spotřební věci. Najel jsem na ni i cca 930 za den.
Spotřeba od 5,4 a to jsem jel ve skupině jiných 990 ale oni měli většinou o 0,5l větší spotřebu 5,8 - 6. Naložený ve dvou v kopcích do 7,5.
Jezdil jsem v jednom ve dvou i ve dvou naložený, Čechy, Alpy, Apeniny, Albánii silnice a párkrát i na polňačce. Do bahna a těžkého terénu jsem ji netahal protože to nebyla nutnost a tam patří lehčí.
Gumy Scorpiony, Scouty, Mitas 09 - se Scorpiony jsem cestoval a krásně se svezl po Alpách a Apeninách. Na těchto gumách můžete stíhat v Alpách i superbikům a u nás jim na horších silnicích skoro ujedete. Scouty jsou vděčný střed a na Mitaskách krásně na polní a kamenité cesty. Bahno a těžký terén jsem nejezdil.
Při sériových výfucích jsem odpojil lambda sondy a koupil odpor - motor začal fungovat od cca 2500.
Motorka je naprosto univerzální (podle obutí).
super,taky ju do budoucna planuju,uz se nemuzu dockat az bude doma momentalne DR 650