Italský 3 rychlostní moped,nemá šlapadla,dvoutaktní motor o výkonu 3PS,řazení rychlostí ručně na levé straně řiditek společně se spojkou,cca 1.8 l/ 100km spotřeba benzinu ,1:50 poměr oleje 2T,zdroj proudu je magneto/nemá motobaterii/,6V el.zapojení,karbur
Motorka koupena od Petr
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Simson S 51 Elektronik: později vzal
První dojmy - Dojem dobrý...,"chytá na první našlápnutí" , jede dobře ,vyžaduje jen běžnou údržbu dle harmonogramu .Manuál pro údržbu je k dispozici.Renovace by byla zajímavá, ale originál stav je též zajímavý.Chrom na kolech je původní a přitom perfektní.barva pistáciová.
Motorku bych doporučil pro - Sběrateli, neb jsem další Betu ani servis v ČR nenašel. Pro koho je vhodná? asi pro takového dědu, jakým jsem já..Hi.
Doplňky na motorce - chromovaný držák na nosiči a levé zpětné zrcátko
Recenze
Klady tohoto mopedu vidím v jednoduché údržbě,v mobilnosti,v lehké váze cca 40kg,v dobré pohotovost-startuje "na první našlápnutí".Kolik měl moped najeto při uvedení do provozu v ČR není známo,ale s ohledem na opotřebení pneu a dalších komponentů se zdá,že pod 5 tis.km.Potřebné doklady pro provoz jsou k dispozici /o zakoupení-dovozeno z Itálie/, samozřejmě je k dispozici "Zelená karta"/zákon.pojíštění/.Jízdy jsou jen takové nostalgické, po místních -vedlejších komunikacích.Přiměřený terén zvládá velmi dobře.
Jízda je příjemná,rychlost 30-40km/hod přiměřená a předností je i to,že je jednomístná/máte klid..Hi/ a její nasednutí s ohledem na to,že je nádrž do V,je velmi pohodlné.Snag určitým negativem je to,že přední teleskopy by mohly lépe "pružit-tlumit".
Sedačka odpružená,velká,prostě bezva.
Informace o tomto mopedu byly před několika lety uveřejněny na stránkách Motorkári.cz pod Cenda44.