Po vystřízlivění z PWčka to bylo jasné.
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Naprosto super, zablbnu si na tom i já. Mladej bude mít šťastné a veselé :-)
Motorku bych doporučil pro - Pro děti co už ovládají bravůrně Oseta 12.5, ale i kdyby na 16.0 začínali, tak to nebude sebemenší problém díky snadnému nastavení výkonu. V jednoduchosti je krása! Kromě toho, že je to američan, tak s tím nemám sebemenší problém :-D
Recenze
Oset 12.5 už je mu malá, ale stihla ho naučit jízdu ve stupačkách, což je při přechodu na 16.0 priorita. Má výše a dále řidítka, takže už nepůjde jezdit, tak pohodlně v sedě, jako tomu bylo v začátcích na 12.5ce. Má to funkční brzdy, jdou daleko lépe mačkat než na 12.5ce. Celkově už je to funkční a vypadá to lépe, dospěleji. Reálná váha je 26 kg. Mladej 19 kg, takže v pohodě, oproti PW 50 nějakých 40 kg suchá se píše. Reálně ju zvážím, sem na to hodně zvědavej!
Pokud splácáte něco lepšího v garáži, nechte si to patentovat a já si to rád koupím. Za cenu nižší než jsem dal za tohle
Ale jinak si i rád nechám poradit co pořídit dítěti místo téhle splácaniny na učení základů?
Za něco takového ještě platit?
OMG
To bych splácal lepší v garáži...
No je to spíše kolo s elektro motorem, ale to dítě to právě potřebuje. Viz. rozhovor tady s panem Heiníkem! Jezdci jezdí trénovat na kolech a potom to přenesou na motorku, protože kolo je mnohonásobně lehčí a lehčeji se na něm trénuje. A proto je tohle tolik převyšující nad PWčkem, protože je to lehké a to dítě se na tom spíš naučí. Navíc na PWčku se můžu opravdu jen vozit. Tady na tomhle ať chce nebo nechce získá základy trialu, což je taková základní třída v jízda na motorkách obecně! Trial je bomba věc, zavedl bych základní výcvik v autoškolách
Tady už končí můj zájem o aktuální techniku. Je to ještě vůbec motocykl? (Na tréninky trialu asi dobrý - tomu ale fakt nerozumím. Trial šel mimo mě)