PROFIL MOTORKY

TRS ONE (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 20.12.2020
Aktualizováno 21.12.2020
Zobrazeno 2 659x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Byl to úmorný asi 14ti denní psychický vnitřní boj! Nebralo to konce! Všichni jsme z toho měli nafouknuté hlavy, nevěděli jsme co dělat

Více fotografii

Motorka koupena od Auto Zitzmann s.r.o. - Bomba, velice precizní a spolehlivý pan Baloušek. Vše vyřešeno telefonicky, žádný zádrhel všechno super i když jsme se nikdy neviděli!

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Lehká, jednoduchá a fešná španělka ;-) co perfektně startuje a jde vidět, že pan Tarrés ví co dělá a má to promyšlené ;-)

Motorku bych doporučil pro - Jak jsme se dozvěděli na místě, vedle našich tam stála ta nejdražší GOLD edice, ty motorky byli naprosto stejné, GOLD má jiný karbec a jinak naladěný motor, ale jinak jsou naprosto stejné a každý zajede na klasice ONE klidně i svět i mrd...í na zahradě a je to o parník levnější než GOLD. Je to nejlehčí trialka vůbec. Váženo na komančovské váze 65 kg na zadním kole. A kola zvlášť 34 a 34 kg, naprosto na 100% vyvážená! Ještě zkusím novější váhu kvůli tomu rozdílu :-D

Recenze

Když se objevila nová KTM EXC 250, tak se neřešilo, prostě se zavolalo a další den se jelo.
Tohle bylo jiný! Nejdříve jsme po všech čertech zkusili sehnat 3 ks Contacta nového. Poslední akce za 139.900,- kč/ks. Po pár telefonátech bohužel zpráva, kterou jsme čekali, že už to koupit nejde a asi ani nikdy nepůjde! Ale, že prý TRS je nástupce a jejich model xtrack. Ale finančně někde jinde, chvilku jsme to nechali být. Největší motor byl náš bývalý kamarád, který chtěl koupit novou na firmu. Zaúkoloval mě ať to obvolám a něco seženu. Buch ho najednou vyskočil zánovní Contact na inzerci, tak dlouho se uvažovalo, špekulovalo až se přebralo a byl pryč. Měl jsem tam jet po odpolední sednou ve 3 ráno do auta a valit tam koupit to bývalému kámošovi. Ještě, že z toho sešlo fuj...
kapitola TRS
Po hodně dlouhých telefonátech a zjišťování co je TRS zač se nám to začalo líbit. Určitě na tom měl obrovský podíl velice přesvědčivých telefonátů s p. Balouškem, hlavně opravdu věděl o čem mluví a v ničem ani trošku nelhal. Z prvu mi to připadlo totiž dost scifi! Neměli jsme to kde zkouknout, nic jsme o tom nevěděli, hltali jsme každý den videjka na YT a byli velice opatrní a rozvážní. Po konzultaci jsme se nakonec rozhodli opravdu vzít 3 ks, stím, že xtrack E-start 2 ks a 1 ks klasická ONE, protože mě dostala cena nové (poslední 2 ks - doprodej). Zbylý dva jsou starší pánové a alespoň na přejezdu si musí sednout a odpočinout proto xtrack.
Díky našemu bývalému kamarádovi jsem zažil dva dny bezmoci a sám jsem si představoval, co si o mě bude asi pan prodejce říkat. Naservíroval jsem to bývalému kamarádovi na zlatém podnose, stačilo jen zvednout telefon a nadiktovat údaje firmy na kterou to chtěl kupovat. Nestalo se tak! Musel sem vzít věci do svých rukou a nasypat si popel na hlavu za někoho kdo umí jen slibovat a je borec do doby než opravdu přijde na věc! Velice nervózní a trapný rozhovor až sem se z toho potil na ř..i! Sám sem si říkal, kdybych byl prodejce, že bych takové blbce co si ze mě dělají pr...l poslal někam, ale pan Baloušek je naprostý pohodář alespoň po telefonu mi to tak přišlo! Chlapsky jsem řekl, že bývalého kamaráda škrtáme se seznamu zájemců a bereme poslední kus xtracka vůbec a jednu ONE (byli poslední dva kusy vůbec). A už to nabralo rychlý spád, ale každý den byl, jak na houpačce, jeden den štěstím bez sebe, že něco takového realizujeme, další den, zase starosti, že finančně je to to nejhorší co jsme mohli udělat Kdybych si já nechal TXT, tak na tom za 10 let projedu cca 30 tis. Na téhle nové projedu jen co ji zaplatim minimálně 30 tis. Strejc (můj učitel a nejlepší kamarád) by zase rozvážně jako to vždycky umí koupil Contacta, který se následně pár dní objevil na FB za 85 tis.! A finančně by to byl jackpot!
Ovšem už se to nedalo stáhnout, domlouval se transport do ČR a byl bych v tuhle chvíli za úplného trotla, kdybych řekl, že to nechceme! Mohl jsem to odpískat, když jsem volal s tou spocenou ř...í a omlouval za bývalého kamaráda, možná jsem to měl zastavit tuhle akci, ale nadruhou stranu něco mi říkalo, že tohle už nikdy nebude, ostatně to mi říkal i pan Baloušek. Za ty ceny už to nikdy nebude, všechno motorky jsou vyprodané, nikde nic není. Fabriky dokonce uťaly státy v nových vyrobených kusech na rok 2021! Samozřejmě vyloženě kvůli koroně, takový objem co si všechny země objednali by fabrika nestačila vyrobit a nabírat zaměstance aby se to stihlo a potom je propouštět s dnešní koronou je kravina, tak to pan Tarrés udělal takhle. Je pravda, že s koronou se ten trh cenově hnul nahoru a né dolů, jak jsem si myslel a všechno jede na 110% prodává se a kupuje, jak u blbých!
Naše pocity byli rozpolcené do posledního dne! Jakmile jsme podepsali smlouvy online, tak jsme byli jasní! Do toho mi strejc našel Oseta 16.0 a zhodou okolností byl hned ve vedlejší vesnici, kde jsme si měli vyzvedávat TRSka (číst jako trs né TÉ ÉR ÉS, ale trs trávy.. ) Bohužel jsem byl druhý volající a i když jsem nabídl o 2 tis. více, tak jsem toho Oseta nezískal a jediný co byl k mání byl samozřejmě další zajížďka od místa vyzvednutí TRSek dalších 170 km, potěš koště! Do toho se zamotal prodej strejcova PWčka, že bychom ho měli snad dovést na kraj Prahy a tam prodat. Doslova Akce kulový blesk! Stačilo to PWčko neprodat a už bychom do auta nenarvali oba TRSy! Ještě den před v 20:30 nebylo jasné, jak to bude. Až po tomto čase jsem volal pánovi ke Karlovým varům, že si teda přijedeme pro tu půl motorku Oseta 16.0 Takže akce kulový blesk začala ve 3:03 kdy mě vzbudil hovor od strejca. Samozřejmě já vemeno jsem zaspal. Budík naštelovaný, ale od PO-PÁ a ne na sobotu. 3:11 jsem byl v autě a vyráželi jsme s naloženým PWčkem ku Praze. ta čtvrthodina nám chyběla a měl jsem to celou cestu na talíři, kaju se!!! Na vojně jsem nebyl a tak jde poznat na té dnešní mláděži, že disciplína chybí! Zase se kaju! Dojíždímě někde u Prahy k Lidlu, tam už čeká kupec na PWčko, s pomocí baterky obhlídl navoněné PWčko, projel, prohodili jsme pár slov o jawkách a ostatních dojetých ludrách PW a jeli jsi si dále svou akci. Předešlá domluva, že si TRSy převezmeme kolem 8 hodiny ranní a potom si ještě zajedeme obhlídnout Sur-rona, který nás zajímá jako náhrada za enduro padla. Otevřeno měli jen do oběda a jelikož jsme se rozhodli najet 340 km navíc pro půlmotorku, tak Sur-ron šel stranou. A ze Prahy jsme letěli klidnou stovečkou pěkně až do Ostrovu za Karlovy vary. Kolem 8 jsme tedy koupili Oseta 16.0 zanedbanýho, ale pěknýho, neotlučenýho. Už jsem ho dal do cajku Letěli jsme konečně pro ty TRSy, když se nám zrodilo, že bychom se mohli stavit v Betě u Fabiána, zajížďka jen 35 km tam a 35 km zpět, jelikož se zajímáme o Betu EVO 80 a chtěli jsme slyšet nějaké info. od toho co o tom ví nejvíce! Bohužel dojedeme na místo a na bráně napsáno, že ode dneška zavřeno. Asi si každý dokáže představit co následovalo za pochvalné slovíčka! Beta se nám moc nelíbí ať už obrácené trialky a nebo i endura a jejich zlaté zadní blatníky, které jsou (byli) celkem mastné. Tohle nám to pěkně umocnilo co chováme k téhle značce. Ovšem pro děti mezi 8-12 lety toho na výběr vůbec nic není krom EVO 80 a těch je, jak šafránu. No, tak jsme valili svojí stovečkou pro TRSy, ale teď už jako fakt! Nafta byla vypočítána, že nám v klidu vyjde, ale nepočítalo se s touhle zajížďkou, která byla navíc ještě v niveč Citroen berlingo mělo luxusní spotřebu 4,9l a na nádrž najede i 1100 km, když se jede dálkově. Nám to vycházelo na 1000 km, ale s tím nákladem nikdo nevěděl, jestli to vyjde.
Na místě vyzvednutí jsme byli v 11:30 hod. V tu dobu jsme byli na cestě už plnou šichtu 8 hodin! U velikého machra a znalce jsme se zdrželi na místě asi 1,5 hodiny! Představení moto, nějaké rady, doporučení atd. čuměmí a v poslední řadě i moje váhavé, jestli to vůbec chci do téhle poslední chvíle (finanční stránka mě pořád hlodala, kdežto strejc se nese na obláčku mraku) a jen řekl já to beru! Pán mě trošku odradil tím, že řekl, že 300 už je trošku moc a je to rozdíl oproti 280 (v tu dobu nevěděl, že ji mám doma, tak si trošičku naběhl), proto jsem se ptal, jestli mi to teda nedoporučuje, když mám doma 280? po hodinovým rozhovoru začínáme rozebírat zadní části motorek a strkáme je do auta a mezi ně samozřejmě musíme narvat Oseta 16.0. Mezitím přijíždí dva pánové v trial úborech a na mě dýchá ten duch toho trialu kolem Prahy. Je tam mnoho lidí co jezdí trénovat, znají se, radí se, jezdí spolu, motivují se a hecují se. To já neznám a je mi líto, že trial není rozšířený takhle i u nás na moravě, ale ani z 1%! Utírám žkryndu a zamačkávám slzu! Člověk by se v takové komunitě naučil za měsíc to co sám se nikdy nenaučí! Hold jsem se špatně narodil. Máme naloženo a valíme domů se zastávkou kolem 4 hodiny na oběd, dojíždíme po 5té hodině domů a motorky necháváme v autě přes noc. 12H trip nebyl žádný medíček, Berlingo navíc dojelo totálně na suchu. Jestli je nádrž opravdu velká, jak se píše, tak tam zůstali asi 2l a ujeli jsme přesně 1000,8 km! Slušná štreka a díky bohu za to, že už na dálnicích nejsou nikde zůžení atd. to bychom byli doma asi o půlnoci
Další den v 10 začínáme vykládat a skládat a rozdělávat, promazávat a šňupat kde co a jak a po 3 hodinách přichází první probuzení.
Všechno má hlavu a patu, přesně, jak říkal pan Baloušek! Contact je vyloženě laciná nástavba jakobych si to vymyslel já doma a startér tam u studenýho motoru prostě nefunguje. Nikdy startér na 90° umístění nefungoval pořádně na ničem ani na KTM natož na GASíku. TRS xtrack? Žádný problém, protože pan Tarrés přemýšlel a dal ho logicky normálně, vlastně u toho nemusel přemýšlet a vymýšlet dávno vymyšlené! Chytá na šup, ale to i na startovačku!
Veliké, ale opravdu veliké potěšení je, že start. páka nekřápe do stupačky jako tommu bylo u TXT! Prostě start. páka vychází před stupačku, to je luxus nad všechny luxusy! Dále přepákování čím je mlsal pan Baloušek, že na TRS jde sundat během 5ti minut s 8čkou imbusem a 14tkou klíčem. Shodou okolností jsem měl rozkuchaný TXT a vše promazával a sundat přepáčko vyžaduje zhodit airbox se zadním blatníkem, tlumič výfuku a centrál. U TRS ne. Tam opravdu jde shodit přepáčko, tak jak vidím motorku a prostě ho zhodim dolů a promažu a zase vrátím. Ušetří mi to hodiny práce oproti TXT! Přepáčko je jednoduší. Jak jsem skládal TXT, tak to byl porod, dělal jsem to po chvilkách 2 týdny a celou motorku jsem dělal asi tak na 5x. Dal jsem airbox, zjistil jsem, že už nedám výfuk ani přepáčko, zhodil jsem a dal jsem, centrál na přepáčko a potom jsem zjistil, že přepáčko tam nedám s centrálem atd. atd. pokud to člověk nědělá v daným pořadí, tak to dělá na 5x. TRS je dělané jednoduše a fakt u toho někdo musel měsíce přemýšlet, jak to udělat aby to bylo takhle jednoduché!
Abych jen nechávalil tak nevýhoda je strašná mrtě polepů, jsou všude a nejsou úplně kvalitně nalepené a už při 0,2 MTH se mi odlepují v ohybech, Plasty jsou zbytečně hodně prolisované a na tom právě polepy nedrží, zbytečné, ale naprosto zbytečné prolisy jsou na zadním blatníku, kdy hrozí při přehození, že člověk urve asi celý airbox? Nevim ohebný je jen vyloženě konec blatníku dále jsou prolisy, které jsou jen špatně. Blatník při doskoku sice neplácá do pr...e, ale za to ho člověk lehce ulomí a nebo to bude totální destrukce, ale nemám to ověřeno! A nechtěl bych to ověřovat! :-D Na TXT sem byl rád, že mi blatník plácal do za...u při kadém doskoku přece jenom každý hobík co si koupí poprvé trialku, tak to vždycky přehodí a co si budeme vykládat airbox je půlka a motorky a není to levná záležitost a asi by z toho byl kýbl slz :-D Jinak jsem zatím žádné mínusy neshledal!
Vše pozitivní jako skvělé starty, jak na páku, tak na start. páku, skvělá odezva na plyn, velice lehce fungující spojka (asi 3x lehčeji než na FREERIDE), vyloženě skvělé brzdy oproti TXT!
S tím jsem to kupoval kromě finančního bloku jsem si dával dohromady co mi to pomůže. Kdyby mě nenalákala cena, tak bych o tom nikdy neuvažoval. Sliboval jsem si od toho, že to bude nové a vše bude lépe fungovat než na mojí babičce TXT. A je to pravda. Brzdy, spojka, tlumiče. To dohromady mi dává to, že na TXT mi některé věci nešli, ale s TRSem mi jdou a řekl bych velice lehce a to hned od první jízdy, takže i pro hobíka mrdálistu má opravdu smysl ten vývoj v těch nových ročnících. A nakonec jsem rád, že jsme tak učinili, protože konečně už v tom nejsem sám a se strejc se motivuje a hlavně hecujeme, prostě ve dvou se to lípe táhne!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rc28
rc28 napsal 08.03.21 v 10:44 10b.

Gratulace! Ať slouží!

koki888
koki888 napsal 17.02.21 v 10:49 10b.

Krásny stroj !

Více komentářů



TOPlist