B-King je skvěle ovladatelný, nadupaný ďábel s genomem Hayabusa. Je vždy takový, jaký ho chci mít.
Motorka koupena od soukromý prodejce
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Věděl jsem od začátku (2017 :-)), že to má být nahatá motorka. U BK to byla láska na první pohled a pak i svezení. Dokonalá ovladatelnost svého času jednoho z "NEJ" od Suzuki mě ubezpečila, že i já, který seděl naposledy na "kývačce" před 25-lety a jeden rok se rozjížděl na Gladiusu, si mohu takto silný a velký stroj pořídit.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych spíše vyzrálejšímu jezdci, který se chce vrátit domů. Samozřejmě, pohodlí na dlouhých cestách je třeba hledat jinde.
Doplňky na motorce - Výfuk Bodis, upravené držáky kufrů Shad, padací protektory Rutan, gelové sedlo
Recenze
Kamarádi mi říkali. 650 ti nebude stačit, počkej, uvidíš. A měli pravdu. Po cca 10-ti tis.km na Gladiusu jsem se začal rozhlížet... A pak jsem našel ty obrovský netopýří uši na B-King s obsahem motoru 1340, 180 kobylkama a krouťákem 146 Nm. Něco jsem si o tom přečetl, prohlídl pár videí, ve 200km po zadním , nechal se ohromit genomem svého času nejrychlejší sériově vyráběné motorky světa a když už se mi o něm začalo i zdát (ano i takhle může skoro padesáti letej chlap zblbnout), řekl jsem si, je čas se na něj jet někam podívat. Vždyť ani nevíš, jestli bys tu bestii ukočíroval!?
Dojem z BK na živo je neskutečnej, zvlášť pro človíčka neznalého, který svět motorek teprve osahává. Ta šíře "nádrže", váha, celková robusnost, zvuk...no zvuk sériového netopýřího laufu nic moc Tak mi to půjčili. Obrovský respekt jsem k tomu měl. Do doby, než jsem se rozjel. Respekt samozřejmě zůstal a to až do dnešních dnů. Ale ta ovladatelnost! Lehkost jízdy! Bylo rozhodnuto, to musím...ne, můžu mít! Na tom se možná nezabiju, tady alespoň ne hned
Když to tady píšu, musím se dodatečně omluvit prodejci, že jsem si k němu přijel stroj nakonec jen zkusit, ale měl přeci jen víc nejeto.
Nakonec jsem našel Kinga s nájezdem okolo 10.000km a s laďákem Bodis. Už mám na něm najeto skoro 15.000 km. Vyzkoušel jsem mezitím pár jiných strojů. Plnokrevníky od Italů s výkonem přes 200Hp, skvělýho tříhrnkovýho anglána, sesterskou Japonku, famózně ovladatelného němce, ale řeknu vám, ten požitek s jízdy na B-King se nic nevyrovná. V nízkých otáčkách hodný, použitelný na běžný provoz, ale když se podrží plyn, ucítíš neskutečnou sílu, která tě žene dopředu a stále rychleji. Takže zase brzo zaklapneš. A že je těžkej? Alespoň cítím, že mám v ruce kus poctivýho železa ještě z dob, kdy byl svět trochu v pořádku. Žádný elektronický čičmundičky, který akorát dělaj z nás nazdárků lepší jezdce než jsme. Budí respekt a tím mě udržuje na silnici. Tedy zatím
Prostě ďábelský stroj, ale co je pro mě důležité, jen když chci
Poslední kus stroje Sza se mi líbí. Navíc jste odvedli skvělou práci při kontrole. dík
https://cookieclicker-games.com
Poslední mašina od Sůzy , která se mi líbí. A pěkná recenze. Díky
Parádní kousek!
Krasavice