Čim víc ampér tim líp a čím větší kapacita baterky tím spokojeněji se jede.
Motorka koupena od Nove
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Velmi příjemná a hlavně jemná odezva na plyn ale pozor, tahle kolobrnda lita po zadnim a dokaze pekne potahat.
Recenze
Zdravím všechny nadšence dvou kol. Koupil jsem český výrobek Kuberg Ranger 14 kw s dvojitou baterii. Začnu rovnou od zakladu. Realny dojezd v terénu v chladnem az mrazivém pocasi je cca 20 až 30 km kdyz se taha. Za sucha a za tepla to nejspis bude o dost lepsi. Me osobne v terenu staci pak kilometru a jsem hotov. Kombinac spíše asfalt se da dojet 60 km aby to bylo zabavne. Pokud by človek chtel dojet udávaných 100 km musel by jet jen po asfaltu a nejspis do rychlosti běžného kola coz nemusí byt špatné, ale za me je to nuda. Ranger má dostatek výkonu na výjezdy do nesmyslných kopců a i kdyz neni spodek motorky extra vysoký projede opravdu hodne a kdyz se nekde zaseknu, s motorkou si hrave poradim ..váží jen 60 kg. Ranger ma par nedostatku ale vyrobce je odstranuje a to je velice dobre. Jinak jízda na rangeru je desna sranda a zaroveň velke překvapeni, dokaze jet pres 80 km / hod a to uz je dost rychlé. A co je super tak celkovy pohon. Dva řetízky a elektromotor. Naprosto jemný pohon a moc příjemný zvuk. A kdyz se motor rozmotá je to jako na zavodním vysavači bez hadice a filtracniho sáčku...super. Me osobně se s motorkou jezdi nejlepe za sucha a na zpevněném podkladě. Ano mohlo by být v zadu o něco vetsi kolo ale to už by připomínalo zase motorku a takhle je to cosi divneho, mlhavě připomínajici nekonfliktní koloběžku se kterou mužu kamkoliv což je taky super. Přes drobnosti si jízdu užívám jako dlouho nic před tím a důkazem je fakt, že jezdim i v mrazech takřka denne.
Ram je ze železa a připadne pady zachyti spodní hliniková plotna a řidítka. Řiditka se vetsinou pootoci ale jinak nic. S motorkou neskaču žádné lavice neumim to a zatim žádny velky karambol nebyl.
fajne. Je to bytelne, když to někde zahodis?