Konečně mám pořádný kus poctivého železa
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Abych řekl pravdu, po dlouholetém a cca. 60.000 km ježdění na Suzuki C800 jsem byl při první jízdě trochu vyděšen. Sice je C800 taky poměrně těždá motorka ale CL je vyšší, těžší, má úplně jinde těžiště a tak jsem se docela zapotil, abych motorku v pohodě zvládl na místě a při pomalé jízdě.
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil jezdcovi nad 180 cm, který už má své zkušenosti.
Doplňky na motorce - Jediný doplněk, vedle standartní výbavy, je větrný štítek, který jsem umístil do prolisu skla. Uvažuji o nějakém cenrálním stojanu, jestli existuje.
Recenze
Do motorky jsem se zamiloval na první pohled a bylo jasné, že ji musím mít. Je to jedinečný kousek, který se vyrovná i HD nejvyšší třídy. Skoro jakoby design ani nedělali Němci. Vyráběla se od 2002 do 2003 a podle mě má na tu dobu nadčasovou výbavu. Prvního, čeho jsem si všiml, byly poměrně citlivé a hodně účinné brzdy, holt posilovač je posilovač. Ještě pořád si na ně zvykám. Motor je výkonově slabý odvar BMW 1200 GS, ale s CL se nedá počítat do terénu ani na nějaké závody. Když se ale rozjede, jede výborně. Pokud se člověk drží mezi 2 - 3000 otáčkami tak líně přede. Když se posune s otáčksmi o kus výše, motorka ožije a letí dost slušně. Překvapilo mě, jak ochotně se sama pokládá do zatáček. Trochu mě ze začátku vyděšilo vlnění motorky v důsledku "boxování" mototoru pří náhlé změně plynu. Trochu jsem si musel zvykat na nezvykle dlouhou jedničku a naopak velmi krátké ostatní rychlosti. Ale celkový dojem je perffektní. Jen na jízdy ´"kolem komína" se asi moc nehodí. Od té doby,co jí mám, jsem na své C800 neseděl.
Hezká barva
.Neboj zvykneš si.Já jsem ho dostal pod kůži za 2 sezóny. Je to srdcovka .Lidi Ti budou mávat na ulici a zvedat palce
Hoodně pořádněj kusanec poctivého železa