PROFIL MOTORKY

ČZ 125/476 (1972)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Cepař
Vloženo 4.1.2024
Aktualizováno 26.1.2024
Zobrazeno 838x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Čezeta nebo také Strakonická pomsta.
Spolehlivá, Hbitá
zvesela natrhne ledaskteré nové 125 triko

Více fotografii

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Po roce ježdění na pionýru a babetě to pro mě byla totální raketa. Motorka byla ač těžká velmi hbitá a na rozdíl od výše uvedených strojů stačilo jednou šlápnout a vzít za plyn. Motorka si odkašlala hromadu modrého kouře jak se na starší dvoutakt sluší a patří a vypálila kupředu

Motorku bych doporučil pro - všem co mají rádi staré dvoutakty na věku nezáleží are pro lidi jako jsem já 16 let s A1 je to dobrá a finančně ne tak nákladná volba. mladým a mladším motorkářům se základními zkušenostmi a trochou času a chuti

Doplňky na motorce - Řídítka s Hrazdou, vylepšený filtrbox a větší filtr, tuning válec a hlava, elektronický regulátor dobíjení místo starého relé

Recenze

Tuhle krásnou motorku jsem si vybral hlavně kvůli financím,
Mám na ni bez poruchy naježděno 8 tisíc kilometrů
Motorka je spolehlivá a při základní údržbě se na ni můžete vždy spolehnout. jízda je plynulá zabírá už od nižších otáček zvládá jak nižší otáčky tak i vysoké otáčky, ideální cestovní rychlost je kolem 100 km/h ale nemá problém jet celou dobu 120km/h.
Morka je materiálem velmi kvalitní a narozdíl od nových dvoutaktů nemusíte řešit nikasil ani propálené písty a podobné věci
motorka skvěle sedí na silnici a díky nižšímu těžišti je velmi stabilní v zatáčkách
ale jezdit na ní můžete takřka kudykoliv na prašných cestách a špatných silnicích jede skoro stejně dobře jako na silnici
má velmi dobré odpružení a výška je ideální pro všechny velmi jednoduchá na obsluhu má na svůj věk velmi dobrou akceleraci a to i díky řadícímu poloautomatu který umožnuje řadit bez použití spojky.
Ovladatelnost je velmi dobrá, motorka je stabilní a díky robustní a poctivé konstrukci vydrží i nějakou tu pořádnou ránu a plyn má velmi dobrou odezvu.
Zvuk úplně super zní skoro jako cross ale zvuk je dunivý
Ps všichni ví že jedete .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Targus
Targus napsal 28.01.24 v 01:05

Cepař

Pokud máš na předku jakž takž gumu, vycentrovaný ráfek a funkční tlumiče, určitě se dvouklíče nemusíš bát. Bez obav ho tam nahoď, pohrej si s jeho seřízením a pak se s ním začni učit brzdit někde na rovném a drsném asfaltu. Budeš překvapený, o kolik se zkrátí brzdná dráha.
Kdybys chtěl nějaké tipy k seřízení, klidně mi napiš, ať tu nezasíráme diskuzi.
Dvouklíče na zadek je škoda, pokud nemám rovnou napsat, že je vzadu k ničemu. Nezapomínej, že zadní brzda vykonává při brzdění asi tak (velmi přibližně) třetinu práce oproti brzdě přední. Je to dáno klopným momentem, který je definován průmětem výšky těžiště do kolmice vedené bodem styku pneumatiky s vozovkou.
Ale to bys měl znát ze školy. Fyzika, osmá třída ZŠ, na střední škole asi druhák, to už si nepamatuju (sklerotický dědek).

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 27.01.24 v 12:59 10b.

Dvouklíč klidně vpředu i vzadu. Na silnici brzdit naplno předkem, ne zadkem, protože jinak mě předbíhala p...l a v terénu opravdu raději na předek moc nesahat. Jinak píšeš dobře a cítím, že tě to taky bere za srdíčko. Tak jezdi.

Cepař
Cepař napsal 13.01.24 v 21:41

re: Targus
Jo, mám touž nějakou dobu v plánu, ale ten dvouklíč dám nejspíš dozadu, brzdit na tomhle stroji přední brzdou je takřka sebevražda
dík za radu cením si to

Targus
Targus napsal 11.01.24 v 10:10

Re: Kybergreg

Cepař tam jasně píše, že Nikasil není potřeba řešit, páč se zatím domnívá, že válec ze Strakonic je kvalitní.
Nechme jej při tom.


Re: Cepař

Právě ses přesvědčil, jak nepozorně lidi čtou. Proto jsem tě sepsul za pravopis. I jediná malá čárka ve větě dokáže změnit její smysl.

Vzhledem k hustotě dnešního provozu a z toho vyplývající koncentraci blbců na cestách bych si dovolil vyslovit hříšný návrh na zamyšlení. Co takhle dvojklíč na předek? Anebo rovnou kotouč? Můj syn přehodil vidlici na 638 a tu starou zabalil a vrazil do regálu, aby se to dalo vrátit do původního stavu.

https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=128261

Ať ti to hezky jezdí a ať se hlavně vždycky vrátíte celí domů.

Cepař
Cepař napsal 08.01.24 v 16:29

Ten nikasil se zde právě řešit nemusí na rozdíl od nových dvoutaktů asi jste to jen špatně pochopil
Ale to nevadí a ne válec je opravdu čz 125 s upravenými kanálky a časováním můžete poznat podle počtu žeber na válci .
Motorka díky tomu dosáhla na brzdě výkon 15.6 koně a je to poctivě zapsané že má 15 koní

Více komentářů



TOPlist