PROFIL MOTORKY

Honda CR 500 (1995)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník qromik
Vloženo 3.9.2007
Aktualizováno 22.1.2013
Zobrazeno 3 951x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


původem z Holandska, stará, ale ten kdo na ní jezdil tak se o ni staral. Všechno na ní je plně funkční a potvrzuje se její dlouhá životnost. Škoda, že zadní kolo je 18-ti palcové. Má mohutný výkon, který lze těžko srovnávat s dnešními 4T motory.

Více fotografii

První dojmy - síla, rychlost, po čase každý zjistí spolehlivost, brutalita pro siláky...

Recenze

Cesty: motokrosové tréninky, amatérské sprinty.



Další info: Startování byla ze začátku hrůza, časem se to dá krásně naučit, je potřeba celou váhu těla zhoupnout na startpáce.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wero
wero napsal 22.07.12 v 07:25

ahoj chválím krásnej a brzy vzacnej stroj. zrovna dnes si jedu taky pro cr 500 rok 1998 jezdil sem na hondě dvěpade a už se nemužu dočkat na ten skok kupředu.ale jak píšeš u te 250 ten spodek byl horší.ale vrch byl take masakr.

qromik
qromik napsal 27.11.11 v 09:25

Vojta: U té třístovky máš pravdu, ona není daleko od 250. Když si vezmeš, že docela skvělý motor se super výkonem měla Honda 250CR tak jsou výkonově hodně u sebe a jak jsi psal tak se fakt muselo spojkovat, protože oba motory mají výfuk. přívěry a ve spodních otáčkách to tak nejelo a v horních otáčkách to zase bylo jako urvané z řetězu.4T má opravdu krásný plynulý zátah pořád a stále. Právě u 2T pětistovky nebyla přívěra a tak motor točil jen do 6tis. otáček a pak už byl přetočený. Ovšem zatahoval stejně jako ten 4T, ale s daleko brutálnější silou. A když byl člověk utahaný tak sis lehce brnknul o plyn a ona tě ta mašina poslala třeba mimo trať. 4T je opravdu hodnější a klidnější...Když se opravdu našel skvělý pilot(na vlastní oči jsem sledoval M.Žeravu, roky 2000)tak to byl požitek jak ta mašina jela, prostě tak krutě, že na rovinkách ujížděl díky výkonu stroje všem jezdcům, kteří jeli jen na 2T, většinou Hondách CR 250. Ale to je opravdu jiná doba. Osobně jsem viděl skvělé řešení CR500ATF, moderní rám a silný motor 500 a vynikající životnost. Dodnes bych takovou motorku chtěl, ovšem ta cena je naprosto šílená. Vím, že to jezdil Mira Kučírek, ale v reálu jsem neměl to štěstí.
Teď mě hodně zajímá KTM 300 EXC, jestli máš zkušenost tak písni. díky. Romik

Vojta_WR-f
Vojta_WR-f napsal 26.11.11 v 01:24

Rychlejsi reakci na plyn jsem myslel tím, že 4t zabere hned v jakychkoli otáčkách, nevim teda jak to petikilo, ale videl jsem že i u třístovek 2T museli dost spojkovat, aby se motor rychleji roztočil a mohli vyletět ze zatáčky.. U té pětistovky to asi ale bude o něčem jinem no..

qromik
qromik napsal 25.11.11 v 19:32

Vojta WR-f
v tom krosu určitě ano, ale tohle pětikilo šlo za plynem v každých otáčkách...spíš byl problém, že ji japonci nevyvíjeli a proto měla zastaralý rám, byla vysoká a celkově bez další koncepce k novému rozvoji. Její motor byl excelentní(viz Honda CR500ATF), ovšem když lehla tak se těžko natáčela...rychlejší reakci na plyn sotva kdo rozezná u 2T nebo 4T( v tom to není)..tenhle půllitr když ho někdo vzal za plyn od volnoběhu tak šel tak, že každý čtyřtakt se mohl jen koukat, protože jezdec tam vlál jako hadra na smetáku...pro motokros byl spíše problém ten, že byla extrémně silná a jezdce vyloženě utloukla...kdo by vydržel kopnutí 65buvolů(jen Martin Žerava ) a pak to zase k zatáčce dobrzdit...Faktem je to, že čtyřtakt byl revoluční, zajímavý zvukem, lépe se prodával, každý na to koukal, firma více vydělá na součástkách(repase je 2x dražší než u dvoutakta)...tam o změně rozhodnuli komerční zájmy než výkony...to samé se může odpozorovat i na silnici, viz MotoGP,Moto2 a teď Moto3.

Vojta_WR-f
Vojta_WR-f napsal 25.11.11 v 14:37

qromik - u krosu je dulezitá spíš horní oblast otáček, 4T má uspech hlavně kvuli ovládání při skocích a výjezdech ze zatáček - rychlejší reakce na plyn.. 2T se hodí spíš na takový ty extremni pasaže v enduru

Více komentářů



TOPlist