po 9 odjetých sezónách jel delat radost dalšímu majiteli...
upravena ve stylu café racer...
s kamarádem (iwosheck) jsme mu dali jméno Speed Café :o)
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - ...Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)Speed Café :o)
Recenze
Triple, triple, triple... triple je upraven dle mých představ jak by měl rychlý café racer vypadat, tudíž opticky odlehčit, odstrojit od "zbytečností" ,ale zas na druhou stranu, aby bylo vše funkční a taky estetické.
z původních originálních věcí zůstalo celkem dost, jen byly dány do jiného "slovosledu"...
Jak otáčkoměr, sedlo i krovka je originál speedtriple...
řídítka CBR 900 RR, chtěl jsem dát taky orig Daytona, ale bohužel, sehnal jsem jen tyto...
radiální pumpa jen zvýrazňuje už tak dobrý účinek přední brzdy...
racing výfuk mivv, sek. převod 18/48 oproti originálu 18/43, TOP speed 219-221
anglická vlajka na termostatcoveru je lakovaná, šachovnice s linkou taky, barva černý mat...
sedlo (2010) vzniklo z dvou různých sedel, tj: přední speed triple a zadní část včetně polstru z monstera...
edit 7.8.2011
přidány fota po koupení, pak verze '08 cec, pak jedna z pracovní verze s "fatbar" řídítkama a malou polokapotkou + nějaké fullgas fotky z CECu
Bomba...
Punk's not dead
Krasna prestavba , mam rad motorky co o sobe a jejim majiteli neco rikaji a nejsou, jen seriovky 10 Bodu..
Myslel jsem že budu překvapen, ale ty Tvé vymazlené krásky se daly čekat :) Super Super Super!