Tak toto je můj Tatran. Jednou mi zavolal děda, že našli nějakou motorku ve stodole, tak jsem přijel mrknout a už jsem ho měl. Na tachometru úžasných 1577 km.
První dojmy - Krásný veterán kterých moc nejezdí a hlavně ještě docela zachovalý.
Recenze
Solidní stroj, kterej když jsem ho přivezl byl samozřejmě nepojízdnej. Po vyčištění nádrže a výměně lamel (to byl oříšek je dostat zpět do spojkového koše) byl prakticky pojízdnej. Poté proběhlo oprášení starého originálního laku ale něco se také muselo přetřít. Po tom se dlouho nic nedělo, protože jsem ještě neměl řidičák, ale jak jsem ho na podzim dostal, tak proběhl přepis a od podzimu jezdím.
Neměl jsem zatím nějakou velkou závadu, občas jedu a přestane sát palivo tak musím profouknout nádrž a valím dále. Až v poslední době mě začal téct přední tumič, tak jsem to rozhodil, dal novej olej a zatím to vypadá že je to OK. Jediná větší vada na kráse rozbité plexi a ťuklý přední blatník, ale to už bohužel bylo a zatím nějak nebyly finance na nové plexi.
Poslední rok je stav takový, že Tatran čeká ve sklepě až se vyladí karburátor a namontuje se nové plexi které čeká v krabici. Stále ale jaksi není čas, takže před zimou šla SPZ do depozitu a uvidíme kdy se znovu dostane na světlo světa.
Ták díky mírné zimě nám začala sezóna 2014 poněkud brzy. A co se nejlépe hodí do chladného počasí? Ano, je to právě skútr.
Přiznám se, že v únoru jsem na motorku ještě technickou nikdy nedělal ale všechno je jednou poprvé.
Důležité je, že od letošního roku už zase jezdíme a dokonce i s novým plexisklem.
Zdarec,ten je nadhernej.
Krasavec! Měl jsem úplně stejného.Když jsem někomu řek, že mám skůtr, kde si řadím čtyři rychlosti.. A otočí se každý..
V tom třetím vidím tak leda na spolujezdce
Je fakt hezkej, ale ještě nikdy jsem neviděl motorku/skůtra se třema zrcátkama.
Chlape važ si to že je v takom stave akom je.Prekrasny