PROFIL MOTORKY

Piaggio Hexagon 125 (1996)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sedli01
Vloženo 18.8.2009
Aktualizováno 29.12.2012
Zobrazeno 7 675x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Pohodlný a luxusní skůtr pro dva ideální do města i na delší cesty. Díky velikosti pohodlné cestování i úložný prostor.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Peugeot Satelis 125: Žádný na prodej v okolí

První dojmy - Pocit velkého stroje, lehká ovladatelnost

Motorku bych doporučil pro - Pro řidiče, kteří si chtějí pořídit stroj jako koníček a ne dopravní prostředek. Každopádně pro jízdu ve 2 lidech variantu 250 ccm 4T.

Doplňky na motorce - držák kufru

Recenze

Je to objem 125, má necelých 11 kW, je to 2T, takže výkon docela solidní. Maximálka je někde okolo 110 Km/h, ale kdyby se do toho vrazilo pár korunek ke 130 by se to podívalo, ale o tom to není.
I na pojíždění ve městě ideální, ale já to mám hlavně na výlety mimo města.
Spotřeba je někde okolo 4 litrů, hodně to ovlivňuje pravá dlaň na plynu...tím že se jedná o maxiskůtr, je pohodlí slušný, nohy může člověk mít natažený (měřím cca 178 cm) .
Skůtr má vysouvací opěrku, takže pokud jedete sami můžete se nádherně opřít a měnit polohu,pro jízdu ve 2 se opěrka sklopí. Ani spolujezdec toho nebude mít po delší jízdě plný zuby.
Výhoda je taky vcelku velký úložný prostor vzadu, ke kterému se dostává pohodlně výklopným otvíráním. Vejde se tam přilba, všechno povinné vybavení a ještě spousta dalších věcí..
Skůtr má vodní chlazení, takže se nezalekne ani dlouhýho letního popojíždění, v případě nouze se zapne větráček.Osvětlení je dostačující, jedna žárovka H4, u novější verze už je použita 2*H7. Menší nevýhoda jsou menší kola, ale nastavením tuhosti zadní pružiny si to člověk doladí podle sebe. Komu by nestačil objem 125 a není omezen papírově, dělaly se i verze 150,180,250 . Jak 2T tak i 4T.
Skůtr dostával každý rok facelift a něco navíc. Na skútr se dá namontovat i přídavný kufr, takže se s ním dá cestovat opravdu daleko.

Motor přestal táhnout, skončilo to nákupem dílů z Itálie a investice cca.8000 za materiál(4000 nová klika) pak sloužila a přišla nehoda...
Největší nevýhoda je nedostatek náhradních dílů a že odchází spodek motoru jako ložiska na klice a ojnice...než komplet GO se vyplatí koupit bez papírů druhý jako zdroj ND.
Za 2 roky jsem do moto naházel postupně dvojnásobek pořizovací ceny + moře stráveného času v garáži. Celkem jsem na moto najezdil 15 000 Km, ale nelituji toho. Po této zkušenosti už ale v životě nechci Itala, ale radši nějakého Japonce, u kterého jsou díly do týdne u mě.

ODHLÁŠENA, DOSLOUŹILA...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bulldogbiker
bulldogbiker napsal 17.12.11 v 17:09

nazdar picaři...

sedli01
sedli01 napsal 27.10.11 v 21:20

Koupil jsem ji v r.2009 od 2.majitele v ČR, v r.2000 dotažená z IT, při prodeji tacho 14000KM, o kolik byl stažen se neví, asi o dost...pořád se něco sypalo, naposled velká investice 7T do klikovky,pístní sady a jiných věcí, pak zase problémy...pak jeden pád a už i plasty byly v háji takže The End...jen by mě zajímalo kolik celkem najela, na konci tam bylo 35T, řekl bych že dala i trojnásobek...

MimoCZ
MimoCZ napsal 27.10.11 v 19:13

Rozhodně zajímavy vzhled. Jak to, že dosloužil? Já mám 14 let starou mašinu (125ccm) a furt vypadá a jezdí jako nová

Lukša-Motobiker
Lukša-Motobiker napsal 18.08.09 v 15:12

Čau chlape, tak koukám že slouží dobře. Tak hlavně opatrně a přeji hodně šťastně najetých kilometrů. Ps: doufám že co nevidět přesedláš na něco silnějšího. Dávám 10 bodů

Více komentářů



TOPlist