PROFIL MOTORKY

Yamaha RD 200 (1975)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vojta27
Vloženo 14.1.2010
Aktualizováno 10.10.2019
Zobrazeno 6 246x
HODNOCENÍ PROFILU OD 53 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Závodní speciál pro závody klasiků na přírodních okruzích.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Nádherná, rychlá, spolehlivá a zábavná motorka !!!

Recenze

Klasická dvouválcová , vzduchem chlazená dvoudobá dvěstěpadesátka - vlastně tedy dvoustovka Lehká , velmi dobře ovladatelná motorka . Pěkně tahá už od spodku - horší to je v maximálce , těch padesát kubíků na ostatní dvěstěpadesátky tam prostě chybí ... Ale když zaprší, nebo je techničtější trať, tak rozdíl nejde zase tak poznat!
Jinak svezení naprosto parádní !!! Vidlice Marzocchi, závodní ráfky Akrond,pneu racingová směs Heidenau RSW a tlumič řízení. Je to maximálně spolehlivá motorka a dostává se ji maximální péče a těch nejlepších věcí. Jediný problém byl se zapalováním , které se v roce 2010 nahradilo plně laditelným bezkontaktním od firmy Ignitech.
Před sezonou 2013 jsme motorku zase o trochu porychlili - nové a větší karburátory Mikuni VM 28 (původně byly 22), kovové planžety klapek jsme nahradili karbonovými, upravovaly se kanálky a celý výfukový systém. Další a zásadní změnou byla výměna přední brzdy. Do této doby jsme ve předu měli kotoučovou brzdu s dvoupístkovým třmenem. Bohužel s takovou brzdou jsme nemohli projít u technických komisařů a získat tak sportovní průkaz pro závody historických motocyklů. Měli jsme několik možností řešení, ale nakonec jsme koupili kompletní a krásné přední kolo s originálním Yamaháckým dvouklíčovým bubnem z těchto modelů. Buben má v sobě chladící otvory, závodní obložení a je usazen do lehkého závodního ráfku Akrond. Motorka tak má od letošního roku sportovní průkaz.
Úpravy motocyklu, ale ještě nekončí. Pro tuto zimu máme v plánu GO motoru. Už je potřeba koupit nové písty, kroužky, ojnice... atd. Bohužel na tento objem motoru to je celkem fuška sehnat tyto věci. Snad se podaří a v sezoně 2014 bude motor jako nový a Yamažka poletí ještě víc!
Před sezonou 2015 proběhla kompletní GO motoru. Sehnat díly na tuhle motorku byla dřina a kolikrát to bylo i o nervy... ale povedlo se! Motorka jde krásně za planem a letí jako z praku Bohužel návrat na tratě RR, nedopadl zrovna podle představ! Respektive skončil pádem už ve druhém kole tréninku na Havířovském zlatém kahanci.
Rok 2016 se nesl ve znamení neustálých technický problémů - především se spojkou. V plánu byla účast v celém seriálu pod hlavičkou CAMS, nakonec jsme se postavili na start pouhých dvou závodů... V Kopčanech, které se vyvíjely velice slibně, jsem musel dvě kola před cílem odstoupit ze 4. místa, kvůli koncovce výfuku, která praskla a odletěla. Trápení pokračovalo i na Havířovském zlatém kahanci, kde opět zlobila spojka... Jediným dokončeným závodem roku byl Kolštejnský okruh v Branné. Kde jsme sice také bojovali se spojkou, ale závod jsme i přesto dokončili. Alespoň malá náplast na rány a všechny útrapy, které nám tento rok potkaly..
Přes zimu jsme se snažili hlavně vyřešit problémy se spojkou. Snad se nám to podařilo a nic už nám nebude stát v cestě zase pravidelně dokončovat závody
Motorka je lakována do barev továrního týmu Yamaha z let 74-75 , včetně sponzorských polepů .V roce 2013 dostala nový kabát. S motocyklem v minulosti jezdil jezdec MR František Tofel , posléze pár závodů klasiků s tímto motocyklem odjel Petr Kunz .

Ecce Homo historic 2011


Ecce Homo historic 2013


Kolštejnský okruh o Cenu Václava Paruse 2016

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
dasturm
dasturm napsal 10.10.19 v 12:22 10b.

super

Hery22
Hery22 napsal 27.09.17 v 15:03 10b.

parádní stroj

chevyr
chevyr napsal 27.09.17 v 12:34 10b.

Co dodat Jasných deset

danny3716
danny3716 napsal 25.08.14 v 21:40 10b.

to je nááádherný

malina
malina napsal 14.04.13 v 07:48 10b.

pěkný, pěkný

Více komentářů



TOPlist