Bůh chraň všechny uživatele, kteří si tohle koupí. Ono to už možná koupit ani nejde. warning! Měl jsem ji devět let, vím, o co kráčí. Majitelům rád odpovím na jakékoli otázky.
Recenze
VF jsem koupil v krabicích a rok ji skládal dohromady. Najezdil jsem docela dost, ale bylo to zaplaceno neustálými opravami. Nejdřív dostala novou převodovku (chyběl třetí a čtvrtý kvalt), pak vahadla (typická VF), pak řetízky do rozvodů, opět vahadla, pancéřové hadice na přední brzdy (značné vylepšení), odstranění Anti-divu (šikmoocí asi chlastali saké, jinak si tu kravinu vymyslet nemohli), prodloužení centrálu (vada v geometrii, konstrukční), lepší mazání vaček, pak havárie a prodej
Všeobecně vzato: krásný a pohodlný motocykl, který nešlo zastavit a občas ani řídit. Pokud to běželo, mělo to zátah jako VFR a nádherný zvuk. Motorka s charismatem, ale technicky vražda.
Jde o modelový rok. Ročníky 85-86 už mají posílené čerpadlo a odladěné původní mouchy, tam ten problém takový není
Hlavní slabina bylo slabé čerpadlo oleje a systém, kdy olej přišel půlkou motoru, než se dostal do hlav a ještě se cestou dvakrát rozdělil na půlku... Motor prostě potřeboval točit, aby měl olej tlak... Smrt pro něj bylo nastartovat a nechat ohřát na volnoběh... Když si podržíš pod krkem hned od začátku, tak to je pro ni živá voda V USA na to vymysleli OIL mazací kit a potom je motor nesmrtelný
Jinak je to ale dračice... Dávám 10 bodů za trpělivost se skládáním
JJ, to se všeobecně vědělo, že před VFR to mělo své "mouchy"...nebo řekněme hovádka!
krásnej stroj
čeče,kámoš jí má a jen leje béňo a kupuje gumy,žádnej problém,koupená v NL a je na veteranskech číslech.Fakt,žádnej problém.