Po DR350 to měla bejt DRZ400 nejlépe Éčko,ale po všech porovnáních a projetích jsem se přiklonil k oranžádě.
Recenze
Bohužel moje nadšení nevydrželo dlouho,nevim kolik to bylo mh,ale vim že rovných 140km. Nestačili jsme se pořádně ani seznámit a padnul motor - takže velký zklamání:(
Při velké chuti pojezdit nezbejvalo než čekat na go motoru,po finanční stránce se nebudu vyjadřovat...prostě raketa. po nějaké měsíční odluce jsem mohl konečně motku provětrat. Ovladatelnost a výkon oproti DR350 prostě super, horší to začlo bejt s údržbou, častý výměny oleje a filtrů, pro mí ježdění lesem nelesem kolem komína možná předčasný, ale po zkušenosti s motorem jsem to nechtěl podcenit. Po ujetí 110mh jsem začal uvažovat o změně přejít na dvoutakt. Prodej se neobešel bez další údržby - částečný GO, takže slušnej provar,ale klidný svědomí.
Klady: Super podvozek, slušnej výkon, brzdy,hravá a hezká oranžáda
Zápory: ta údržba, trochu strach z tý značky Každej Tejden Motor. Na druhou stranu mam pocit že by mě sloužila dodnes kdybych jí neprodal.
Ále, taková blbost praskla ojnice a vzala s sebou všechno co měla v cestě (píst, válec, kartery) přežila to jen palice, spojka, převodovka a zapalko Takže to byla pořádná GO motoru
tak to je pech .. já jsem do Hondy po koupi taky musel nasypat nějakou korunu. Co se ti vlastně stalo s tim motorem?
No jasně, je to tam napsaný
Tu samolepu jsem dostal...a světe div se,pasovala tam i textem ne kvalitama jezdce
a před ním asi ještě poslední, když je to tam napsaný :)
jo, profi enduro jela, ale kočíroval jí Loukota.