MZ ETZ 125 (1991)

Vlastník Bazy007
Vloženo 31.1.2011
Aktualizováno 17.11.2012

MZ určitě každý zná, každý na ni určitě jezdil takže ví o čem tady mluvím a je to dobrý stroj na začátek ...Z úspěšného překopání ze 150ccm na 125ccm sem si pískal .. ;)

První dojmy - Na začátek supr mašina sice už je pro mě slabá ale i tak dokázala divy... Hodně sem investoval ale zato se odvděčila. Hodně km jsme spolu nalitali a jsem rád za to jak jela teď doufám že udělá radost někomu jinému a to hodně velkou protože to je MZ !!!

Všechno to začalo na fichtlu, pak jsem měl simsona, dirt bike, čtyřkolku ale uvědomil jsem si že potřebuji něco dobrého, na cestu a ne zase tak drahého... Tak jsem hledal na internetu a zvažoval co si koupit ale do oka mi padla MZ. Chtěl sem sice 125 etz ale ty stojí kolem 20t., tak jsem si našel klasickou 150. MZ jsem koupil před Vánocemi, hned sem musel vyzkoušet jak jezdí, jenže hned na začátku se vysralo gufera takže začal olej prosakovat do válce.. Nebo jak už to bylo to vážně nevím. Nicméně šla do servisu a tam sem na ní čekal asi 2 měsíce a furt nic takže naštvaný sem ji odvezl domu a našel kámoše co si s tím hraje, takže se to vezlo hned k němu... První dva měsíce byly hodně krušné, protože furt se něco kazilo a nebylo všechno vychytané. Ale časem se to dopilovalo tím že na motoru bylo GO, repas přední vidlice, nové gumy, nádrž z 251 a k tomu lak, Angel Eyes, podsvícení motoru, street řidítka, zatmavení zadního světla a další věci. Od té doby šlapala MZ krásně. Občas u MZ chtělo nějakou tu péči jako byl olej, občasné vyčištění karbecu a leštění celé MZ :D. S MZ jsem nalítal asi kolem 2000km až přišel osudný moment.. Chtěl sem z kámošem trochu zadovádět a tak že půjdeme zagumovat a tak...Tak sem začal a asi po 5 sekundách křuplo v motoru něco, motor se točil krásně akorát nic nešlo na kolo. Doma jsem zjistil že křupla hřídel co drží sekundáro + v převodovce šlo asi 1 a 2, nicméně po kouknutí na net sem zjistil že jedno kolečko do převodovky stojí asi 500-700,- tak sem si řekl lepší bude nový motor, tak sem si sehnal nový motor prý údajně po GO ale tak to člověk neví jestli je nebo ne dokud ho nemá rozebraný. Tak mi přišel domů tak hned sem dával na MZ s motorem přišli i další nové věci jako nový výfuk, blinkry, nějaká ta pačka a další věci. Od té doby jsem na ní nalítal asi nějaký 700-900km a zatím spokojený no ale v zimě čeká i tento nový motor nějaké ty úpravy. Jinak jsem rád že mi každý říká že je to strašně pěkný kus na MZ a tak dále, takže chci aby to takhle vydrželo i nadále..
Dneska mi konečně došla další guma na zadek, vzal sem trochu širší i vyšší a hned to jde poznat, protože stará byla už docela hodně zhoblováná a v mokru ujížděl zadek jak prase... Tak sem si udělal radost. No zadní guma vydržela asi 9 měsíců...

Dne 7.11.2012 Prodaná

peta3223
peta3223 napsal 28.02.13 v 16:52 10b.

luxus prosim o radu JAK JI PREPSAT NA 125 a kolik jim za to dát! diky predem za odpovedi

bmw3987
bmw3987 napsal 03.02.13 v 15:05 10b.

paráda 100bodov !!! tiež mám 150-ku super stroj odpurúčam každemu kto chce mat spolahlivu motorku

Bazy007
Bazy007 napsal 26.09.11 v 19:59

Díky moc..

Barney
Barney napsal 05.02.11 v 17:05

Fajna MZ. Ať to lítá

fery251
fery251 napsal 01.02.11 v 15:57

MZ je spolehlivá, starej se o ni a nenechá tě ve štychu. Vítej mezi emzeťáky