Nevím, co napsat - několik měsíců práce, první projížďka a huba od ucha k uchu
Recenze
Ještě když jsem jezdil na základku a viděl jsem první bilboard s Harleyem a tenkrát nepředstavitelnou cenou, věděl jsem, že bude jednou můj Další "kopanec" byl, když jsem před cca 2ma roky dělal nějakou práci na Šalmounce a viděl jsem všechny ty krasavce na jednom místě. Od tý doby jsem si byl jist, že dřív nebo později prostě bude. Počítal jsem sice, že odjezdím ještě jednu až dvě sezony na Monstru a pak půjdu do novýho Irona, nicméně náhoda tomu chtěla a na podzim jsem koupil lehce trefenýho Sportstera 883. Protože se mám trochu rád a počítám, že na motorce něco málo odjezdím, nechal jsem ji kompletně rozhodit na šroubky, proměřit rám, vše zkontrolovat a přemýšlel, co s ní. Že nezůstane v originále jsem věděl, ale tloukly se ve mně styly úprav - nejradši bych Old school s pevným rámem, springerem, koženým sedlem na pérech, ale zase jsem chtěl co nejvíc zachovat skvělé jízdní vlastnosti malýho Sportstera. Nakonec jsem proto téměř nezasahoval do rámu, ale rozhodl jsem se pro převrtání na 12ku pomocí Wiseco sady, facelift na model >2004, laufy na míru, komplet lak vč. motoru (díky Osirisi - super práce) atd... S tím souviselo i KNko, Dynojet kit atd... a až najedu alespoň něco málo, tak chci vše nechat doladit na brzdě...
Nejlepší bylo, že motorku jsem poprvé slyšel nastartovanou až teď na jaře po provedení většiny úprav a musím říct, že díky tomuto výfuku a osazení karburátorem mě to málem stálo trenýrky - měl jsem požadavek na nízkej volnoběh stylu "pudenepudepudenepude" a hluboký, ale ne moc uřvaný zvuk a vše se mi splnilo měrou vrchovatou
Takže teď už jen doladit drobnosti a budu spokojenej a mám motorku, ze který v tuhle chvíli nevím, kam postoupit dál... (ale jo, pomalu už asi tušim )
pěkná
moc pěknej. Ten vyfuk bych, ale předělal a dal kratší tlumiče , ale zživej. Je to tvá mašina
moc peknej sportik 10b
nádhera skvělá práce, doufám že se potkáme na silnici
krásný kousek
10b