Motorka, kterou jsem po dvou svezeních na kamarádově RMZ prostě musel mít
Recenze
Moje celkově sedmá a suverénně nejlepší off-road motorka. Několik předchozích let jsem strávil na různých 300 2T, ale pro mé potřeby (závody cross-country a MX tréninky)mi RMZ 450 vyhovuje mnohem více. Zatím mám najeto cca 45 hod, a jsem z ní doposud nadšen stejně, jako když byla nová - prostě funguje tak (či ještě lépe), jak jsem si představoval. Před koupí jsem volil mezi KXF a Suzuki, a (i když to nechci zakřiknout) zatím se zdá (podle zkušeností známých s KX), že žlutá byla lepší volbou. Při celkem pečlivé a pravidelné údržbě jezdí zatím bez závad, snad to takhle bude pokračovat . Moje úpravy: trochu "hodnější" palivová mapa, kapku pomalejší převod, kryt motoru a chladičů, ventilátor (v blátě neocenitelná věc),přídavný palivový filtr, chrániče rukou, zvýšení řidítek, trošku upravený airbox. Nicméně tohle všechno je jen takové jemné doladění, tahle motorka funguje perfektně již od chvíle, co jí vybalíte z krabice, laděné vůfuky atd. jsou podle mě u 450 pro 95% majitelů naprostou zbytečností... Po dosavadních zkušenostech jsem naštěstí dospěl k názoru, že pro své potřeby jsem nic lepšího koupit nemohl .
Pěkná, s tím laďákem nemáš až tak pravdu, nejde ani o randál a výkon navíc, ale když se ti to rychleji propláchne a s menším odporem, tak ti čtyřtakt nebude tak cukat s rukama při ubrání plynu. Tak přeju hodně zdaru v bahnění.
S polepama vypadá velmi pěkně. Škoda ji tahat do bahna.Přeji ať bez problémů jezdí a mnoho úspěchů.
rachnout by nic nemalo, ked pride cas, zacne pokurovat a vtedy treba GO. medzitym treba nastavovat ventily, menit a pozerat olej, pocuvat motor.