Jedna z nejhezčích dvěstěpadesátek které se u nás dělaly ve Strakonicích i když má jawí bizoňáckej motor.
Recenze
Hned první okamžiky po opuštění švihovské stáje jsme si padli asi se Smolíkem do noty, ono to ani jinak nešlo, čekalo nás 2OO kiláků do nového domova, pár nečekaných objížděk a cesta přes Prágl. Stejně zajímavá jako první kilometry - bylo za námi neprůhledné modro než si trochu odkejchly vejfuky a jejich netlumený zvuk se zostřil a rozburácel, byla i jízda na Prahu a v Praze tunely na barrandovskej most - měl jsem pocit že za náma opadávaj tunelům kachličky ze stěn.Přes jižní spojku jsme se nějak dohrabali na konec Práglu a u Českýho Brodu už jsem věděl že domů dojedeme v pořádku. Taky že jsme dojeli. Trocha drobného seřízení po cestě a začal jsem shánět vložky do vejfuků - celkem obtížná záležitost, nakonec splašeny až na Slovensku, zato fungl nové. Po jejich drobné úpravě doporučené výrobcem a našmoulení do výfuků se tah motorky podstatně zlepšil a přestali se za mnou rozjíždět policajti v domění že se jedná o teroristu-humoristu jedoucího na zvláštní novodobé troubě z Jericha. Evidenčku spojenou zrovna s technickou jsme absolvovali obklopeni téměř všemi techniky z STK, ti starší zamačkávali slzu vzpomínkového dojetí na mladé letá a mladší čuměli jak telata, protože Smolajze viděli poprvé v životě. Jo, je to tak. Kdybych přijel na nějakém dnešním prdoletu, ani si nevšimnou co to je zač, jen budou hledat brouky. Když dorazil na jejich pracoviště dvouválec z čezety, sedli si pomalu na zadky. Čímž musím vzdát hold nejen fabrice ale i Rančerovi, kterej udělal Smolíkovi renovaci kabátu . Už jsme od té doby nějaký kilometry najeli a Smolíček myslím zapadl mezi naši domácí motorkovou partu jako by u nás bydlel od výroby.
tu mám rád, udělal jsem na ní před cca 30 lety v Brně "A"
Pěkný stroj, ať slouží!
Ježiši to je krásná motorka. Tak ať slouží chlape
parááda
Má to motor z Bizona . Tak je to jasně za 10.