Honda VT 750 C 1986 je ojedinělá v Čr. Super zátah ; vzhled a zvuk ; nízká spotřeba.
První dojmy - Shrnutí: super motorka na okruh to určitě není , ale na cestování na šestku pododa v křesle s duněním pod zadnicí a dusotem vzteklého dvouválce krmeného kraburátory , super na cestu do práce. Převodovka přesná, jednička zaklapne ale je to rána kladivem :-)
Recenze
Koupena 25.10. 2010
Hned po koupení přetěsněny vidlice a new oil.
Jen tak bublat krajinou , tak to je vysoká závislost na této stařence .
Dělová koule co vystřelí z křižovatky a mizí před očima
Když se za to zatáhne umí se pěkně rozdovádět, což ji moc nedělám .
Model: HONDA Shadow JH2RC1401
Typ: RC14E
Motor:
Rok 1986
749.00 ccm ; 2V OHC 3 ventily-2 svíčky na válec, hydroštely
6 rychlostí , pri šestce se rozsvítí kontrolka OD hydraulická spojka ; litá kola ; otáčkoměr
kompres.poměr 9.8:1
Výkon 46kw/7000ot
Bohatost směsi: 2,5 ot
Váha 242kg
nádrž 12.00 litrů (3.17 gallons) z toho 2,5l reserva.
Verze Canada Usa .
http://www.bikez.com...da_vt_750_c_1987.php
http://www.motorera....da/h0700/shad700.htm
Zjištění roku výroby :
http://www.geniuz.cz/vin_decoder.php
Náhradní díly original honda :
http://www.cmsnl.com..._model790/partslist/
http://honda.actionh...e_section_detail.asp
http://www.partsdepo...a/1987/VT700C/17421/
Ubytování pro motorkáře :
http://www.hoteldolte.cz/cs/
Spotřeba se pohybuje okolo 4,5l/100km podle stylu jízdy , nikdy ještě nepřesáhla 5l. V alpách naložená ve dvou lidech 4,4l kochačka .
Někdy se mi zdá že motorka vyrábí benzín :-0
Výkon v celém rozsahu otáček . Přesný výkon nevím , v techničáku mám napsané 65kw/7900ot což je blbost...pánové od stolu si asi popletli výkon s koníkama ale i tak jsem se nikde nedopídil kolik kw hondice vlastně má , pravděpodobně 46kw .
Maximálka 170km/h nezkoušeno ...
Podvozek:
Předkopy ; kardan ; cenrální stojan se taky hodí
vpředu 100/90 R19
vzadu 150/90 R15
Tlak 2,25/2,8
Kola jsou loukoťová hliníková v kombinaci s černým nástřikem. Přeleštění hadříkem nezabere déle jako 5min , výsledek vysoký lesk
Brzdy : FA 069/3HH ; zadní-H 321
Kotouč : MD1059LS (levý)
Chladič : RADIATOR 19010-MK7-003
Váha : 242.0 kg
Baterie : YB14-A2 + pol a odvětrání vlevo
délka136;šířka;91;výška168
Olejový filtr : Hiflofiltro HF 202
Vzuchový filtr: Hiflofiltro HFA 1711
Svíčky : NGK DPR 8 EA-9
Denso X20 EPR-U9
Brisk BR12 YC
Brisk platinum BR 12 YPY 130kč
Zvolil jsem Brisky platin.a motor šlape jako hodinky .Poměr výkon cena super.
Do sedla se zapadne jako do křesla , dlaně v úrovni mírně pod ramenama ,ruce mírně pokrčené... no co vám mám povídat no prostě super posed , krásnej posed i pro spolujezdce , ten je přesazen a vyčnívá nad řidiče .
Vysoké plexi je neocenitelná věc méně fouká a málo much na ksichtě.
Horší je to s manipulací na místě ale už jsem si zvyknul.
Jediný neduh je že opravdu málo brzdí . Brzdy jak přední tak zadní slabé jako čaji i když mám pancéřovou hadici.Zadní po pořádném dupnutí ani náhodou nejde do smyku .
Mám ji doma taky už se těším na jaře jak ji projedu, koupil jsem ji od strýce měl ji 20 let v garáži
je to perfekní stroj bez problémů a minimálních nakladů mám ji už 29 let a pořád funguje jak nová tak atˇ slouží jako mě
sakra chlape, to je pěkný starší čopřík, doba kdy motorky byly slyšet a EUnormy je netáhly do pr... :) ať to šlape a třebas se někde potkáme.
Opravdu krasavec
Hodně zábavy s ní...
Jo jo pravda nadhernej strojek, mam taky takovou jen trochu starsi 83r . At na ni nalitas jeste hodne km.