Už dlouho jsem přemýšlel o přestupu ze 125 na 250 2t. Moji bývalou exc 125 jsem prodal a asi po 3 dnech jsem jel pro kx Bál jsem se, ale hned po prvním svezení jsem zjistil, že to člověka posune ještě o něco dál. K lepším výsledkům a hlavně pocitu !
Recenze
Takže kx 250 (2004) jsem si dovezl z Hanušovic přibližně začátkem dubna 2012.
Na vzhled jsem nekoukal. Chtěl jsem motorku s komplet motorem, kde by to byl majitel schopen doložit fakturami nebo starými díly. Podařilo se :)
Motorka má laděné koleno fmf gold series.
Nově stříkaný rám práškovou barvou
Nový píst,ojnice,klika,ložiska,simerinky apod. Nicasil nechával dělat v Holandsku.
Tlumiče nechával dělat taktéž.
Horší jsou stupačky,které jsou celkem tupé a ostřit je už ani nemá smysl. Čekám na nové. Menší vůli má i přepákování,které udělám přes zimu.
Z čeho jsem nejvíce zklamaný je popraskaný airbox, který jsem musel vylepit dvousložkovým lepidlem.
S motorex cross power 2t jsem byl velice spokojený, tudíš jsem se změnou značky motorky nepřestupoval na jinou značku oleje. Míchám 1:40 .
Do převodu nalívám přibližně po 10Mth Castrol power 1 racing 10w40 .
Dále jsem si objednal menší koncovku pro circuit r304.
Svíčka NGK BR8EIX iridum, tak jak je psáno v manuálu.
Jsem s ní nadmíru spokojen. Občas tratě a v neděli lesy.
Pěkná .