Po řadě šestistovek konečně první pořádná motorka.
První dojmy - Je to doslova lokomotiva, velká, těžká a široká motorka. Manipulace na místě je dost obtížná, ale po rozjezdu všechna váha zmizí a motorka se stane krásně ovladatelnou. Tah motoru je suprovej, od 7 tis. doslova peklo, do tý doby hodná motorka.
Recenze
Motorka byla kupovaná výhradně na letošní cestu do albánie, potřeboval jsem trochu víc síly, pohodlí, komfortu a hlavně úložnýho prostoru pro dva lidi. Nejdřív sem obhlížel pár cestovních endur, jako je Afrika, ale motorka mi přišla malá a hlavně sem zjistil,že dva válce jsou prostě málo A tak po shlídnutí inzererátu, mojí teď už současný motorky, sem se pro ní ihned vydal. Prodejce byl zcela evidentně v pěknym průseru, jelikož cca za dvě hodiny prodal obě svoje motorky značně pod cenou. Do motorky bylo nainvestováno cca 30 tis. za věci jako jsou obě nový pneumatiky ContiGo, řetězová sada ČZ, výměna všech gufer v motoru, nové ložiska altíku a kliky, nový chladič, přetěsnění motoru, iridiové svíčky NGK, boční kufry a nosiče Hepco Becker + topcase Kappa, brzdové destičky brembo, baterie yuasa... vše v Suzuki Praha, doložený fakturama.Prostě koupě, která se neodmítá Jediný co na motorce nefungovalo bylo vysouvací plexisklo, což ale vyřešila oprava kolejnice za pomoci kousku trapézovýho plechu a trochu vazelíny.
Jinak dojmy z jízdních vlastností :rychlá a silná mašina, vhodná hlavně na cestování, sportovní vlastnosti sem zatim nezkoušel, ale vzhledem k váze to myslim nebude moc možný.
Tak tenhle typ vidím poprvý... A neskutečně se mi líbí!!!
Paradni suzuki jak jinak nez za 10b at ti dlouho slouzi
Pěkná stará škola