Honda NC 700X (2013)

Vlastník pjvoky
Vloženo 7.6.2013
Aktualizováno 9.7.2013

Zatím čekám až mi jí přivezou.Objednal jsem si jí. Chtěl jsem bez ABS, ale bohužel neměli skladem, tak jsem vzal s ABS, hold jsem přihodil korunu, měli jí le za zvíhodněnou cenu o 9 tisíc dolů.

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - Příjemné vystupovaní, hlavně ví co dělají a o čem mluví :) ...a samozřejmě nejlepší cena + domluva...garanční prohlídka po 1000 km mě stála 2300 kč (nevím zda je to hodně nebo málo)

První dojmy - Tak ještě jsem na ní nejel, tak jsem zvědavej a těším se jako malej. Zklamanej určitě nebudu, to vím jistě :) ...už rok na ní čekám a konečně už se mi to krátí :)...Jinak mám o ní přečteny snad všechny recenze a prožívám to s každým kdo zakoupil.

Motorku bych doporučil pro - Všem

Doplňky na motorce - Zatím EE, ale budou budou

Čekal jsem až někdo příjde s takovouto ekonomickou bombou a ejhle, HONDA byla první. Sem člověk co si nemůže dovolit motku za 250tis. a spotřeba je opravdu vítaná. To ostatní už psali kolegové co si jí koupili předemnou , takže není důvod rozepisovat to samé. Chci jí hlavně na cestovaní s přítelkyní po čechách a po evropě. Nejsem střelec, chci jen aby to jelo z A do B víc mě nezajímá. Za tu cenu nic podobného neseženu. Honda udělala úplně skvělou koncepci pro dnešní poměry.

Jo a po zkušenostech : z druhé ruky bych už si nekoupil ani kolo, takže 150tis za novou motku je pecka. Doufám že nikdy neuvidím motor zevnitř.

250 km - moto zrozená pro mě, jelikož nejsem rozmazlený velkými stroji, tak tato motka si mě našla, tak dlouho mě hledala a já jí. Perfektně padne do ruky, spodek fakt moc pěknej tahne krásně pro mě ideálka se držet ve spodních otáčkách s takovýmto krouťákem. Zatím zajíždím takže se držím do 4000 ot.

Zápory - okamžitě koupit přední prodloužení blatníku a dokoupit zadní blatník !!!
- jak to bude možné, tak přešít sedačku, furt kloužu sem tam !!!
- to je vše, ještě někdo psal vyšší plexi, ale zatím jsem s tím jel jen 100 km/h a vše mi připadalo dobré, tak uvidím ve větších rychlostech

wsbk
wsbk napsal 30.12.15 v 11:11 10b.

pjvoky
pjvoky napsal 03.04.15 v 20:51

garančka 12000 km po výměně oleje a štelung ventilů...moto šlape nádherně, žádný problém, gumy stále dobrý vzorek, ale asi je to mým mírným staylem jízdy :) ...v létě s přítelkyní na makarskej a jelo se nám dobře, minulej rok jsme byli s bratrem přes Sarajevo na dubrovník a vše bez problémů, zvládla i lehčí terén.

Dokoupil jsem výfuk IXIL (pěkný brumlák) , vyhřívaný hefty z číny, blatníčky, 12V zásuvku, zadní kufr s držákem za pár korun, blastery,

až bude pár korun v kase chci ještě plexi, přešít sedačku

Piwell
Piwell napsal 14.03.14 v 18:00

Gratuluju

Geodet
Geodet napsal 21.12.13 v 18:16 10b.

Super motorka. Taky plánuju příští rok nějakou motodovolenou.

pjvoky
pjvoky napsal 02.12.13 v 21:35

2013 - náš první motovýlet. Takže jsme se s bratrem sebrali (také vlastní NC700x) a vyrazili, směr kam dojedem, tam dojedem. Podle financí jsme plánovali Chorvatsko, ale poslední den jsme se rozhodli že musíme vidět Bosnu a Hercegovinu a tak jsme vyjeli tím směrem, dojeli jsme až do Sarajeva a ze Sarajeva na Dubrovník. Nejhezčí dovolená kterou jsem zažil a NC to zvládlo a ješte jako by ta motorka u toho zývala a nudila se, jako by potřebovala ještě o hodně více km a více terénu. Co nám dalo ale zabrat ? To bylo sedlo, to chce upravit. Prdel opravdu bolela :( ...Jinak jsme to ujeli za pár korun. S tou spotřebou se teď nebudu bát jezdit dále :)