PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník landis
Vloženo 15.6.2013
Aktualizováno 7.6.2015
Zobrazeno 1 653x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Krásná klasika. Po kolizi ve stavu přestavby

Více fotografii

První dojmy - Rozhodoval jsem se mezi ducati monster 750 a Inazumou 750, ale u mě vyhrála Suzuki . Ze začátku s velkým respektem, ale padla do ruky parádně . Je to cesťák, ale i při svižnější jízdě nezaostává.

Doplňky na motorce - Po kolizi, kdy to odnesl komplet předek, jsem dopasoval vidlice z GSX-R 1000 K3 ;)

Recenze

Inazumu jsem si přivezl 3.3.2012 domů v horším stavu, takže jí čekalo dost oprav a výměn před vyjetím z garáže . Přestříkaná na bílo ještě po původním majiteli, v té bílé se mi moc líbí. Budíky nejsou původní, ale fungují .
Dostala nové kotouče, destičky, pancéřové hadice, repas brzdičů a brzdovou pumpu brembo. Výměna náplní, repas předních i zadních tlumičů, chladič z GSF 600, řetězovou sadu, ložiska v kolech, ložisko v rozetě, bílý komaxit na kola, hadice, VN kabely, vše komplet vyčistěno a seřízeno.
Oproti čezetě motorka jede, brzdí , nekroutí se, ale mají stejně jednoduchou údržbu.

Nehoda mi trochu urychlila přechod na přestavbu . Vidle, kolo, kotouče, brzdy GSX-R 1000 K3 . Držáky řidítek Accerbit, prodloužená řidítka na 300mm, přední lampa z Jawy 350, uřízlý zadní blatníček.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hříbek
Hříbek napsal 18.09.17 v 13:33 10b.

Moc pěkná práce Přesně jak píšeš, přední vidle je měká jak h.no a brzdy i když s pancířkama tak účinek žádnej ... ups včetně kola a brzd asi všechno vyřešila, co ? Vypadá to parádně, jdu hledat taky novej předek

Nanoo
Nanoo napsal 30.08.16 v 22:39 10b.

landis
landis napsal 30.05.15 v 12:13

Doufám, že se ten podvozek dostane o nějakou úroveň výše. Měl jsem origo vidle po repasu + hustší olej a stejně byli pořád moc měkké. Na brzdách byla pumpa brembo z yamahy, pancíře, brzdiče po repasu, sinatrové desky, nové EBC kotouče a prostě pořád brzdný účinek nikde . Takže se snad touto investicí vše vyřeší

landis
landis napsal 30.05.15 v 06:45

Doufám, že se ten podvozek dostane o nějakou úroveň výše. Měl jsem origo vidle po repasu + hustší olej a stejně byli pořád moc měkké. Na brzdách byla pumpa brembo z yamahy, pancíře, brzdiče po repasu, sinatrové desky, nové EBC kotouče a prostě pořád brzdný účinek nikde . Takže se snad touto investicí vše vyřeší

-Jandys-
-Jandys- napsal 29.05.15 v 13:09 10b.

Krásná,Inu mám rad ať už 750 nebo 1200 Ta nová vidle ji hodně zlepší jízdní vlastnosti a taky i ty brzdy jasných 10.b

Více komentářů



TOPlist