Moje druhá motorka se kterou jsem nadmíru spokojen. Od několika lidí jsem slyšel, že dokud má olej a nežere ho, tak je nesmrtelná. Mno není super mít nesmrtelnou motorku, kterou si vybrali i na Rally Dakar? Popravdě ano je to super pocit.
První dojmy - Prvně musím říct, že ji domů přivezl táta, který si po dvou letech ježdění na ní nepřipadal svůj, proto jsme mu pořídili stejnou motorku, který má ovšem světlo na vidlici a to je něco pro něj. Stejně tak moje XT bylo něco pro mě, od 16 let jsem jezdil na Varaderu a přece jenom když jezdíte s polokapotáží tak vím tak nějak přiroste k srdci a když jsem si sedl na XTéčko byl to neopakovatelný a božský pocit, vysoká motorka se možností vyjet cokoli kdykoli a za jakýkoliv okolností to je něco pro mě.
Motorku bych doporučil pro - Pro vysoké chlapy, kteří když mají chuť vjedou si do terénu a z něho klidně hned na silnici. Je to prostě motorka pro chlapy.
Recenze
Ze začátku řeknu jen několik specifikací o této motorce. Jedná se o vzduchem chlazený jednoválec o obsahu 600 ccm se čtyřmi ventily, s pěti kvalty a převodovkou v suché vaně (externí zásobník na olej, převodovka se spojkou nejsou pořád vnořeny v oleji), který dává výkon 34 kW. Přesně tento výkon přenášení dvě krásní pletená kola vepředu 21 palců a vzadu 18 palců a naprosto bez problémů je ubrzdí dvě kotoučové brzdy na každém kole jedna. Zvláštností této motorky je že motor není vsazen v rámu nýbrž je součástí rámu. A i přes to že z této motorky nevytáhnete více jak 130 tak mi věřte, že i v terénu můžete držet bez problému 100 km/h tato motorka je prostě stavěná aby vyjela všechno a za jakýkoliv okolností. A to je její největší přednost.
Hezká. Pro mě i vzpomínka na první motorku)
Měl jsem rok 88,třeba ji tu časem najdu)
A cos psal je pravda,ona byla snad fakt nesmrtelná. Jen občas zlobyl kontakt na baterce, asi vibracema,ale to spravil klíč č 10 )
moooc pěkna a hlavně v originalu at ji to vydrži