PROFIL MOTORKY

Yuki V3 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Dj.Maxx
Vloženo 8.10.2013
Aktualizováno 16.5.2014
Zobrazeno 2 831x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zajímavý model neurčitého druhu.Každopádně je svým způsobem zajímavý a je to zase nějaká jiná zkušennost.

Více fotografii

První dojmy - Dobře ovladatelný stroj s vlastním mp3 přehrávačem a překvapivě rychlou rozjezdovou rychlostí. Každopádně by jsem uvítal lepší pérování a zvuk také není žádná hitparáda ale jinak zatím vcelku spokojen.Každopádně jsem byl překvapen při první jízdě.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co se rádi šťourají ve svém stroji, jelikož je tam stále co dotahovat a upevňovat.

Recenze







Tak mám najeto prvních 1000km od koupi a už jsem opravoval výfuk, dával všechny možné šrouby na lepidlo, jelikož jsem se při návratu z projížďky nemohl dopočítat zbývajících šroubů ale jinak zatím vše šlape asi jak má a dokonce i startování funguje naprosto bezchybně. Nejlépe se stroj cítí v městském provozu ale musí být relativně rovná cesta bez děr a výmolů. Jakmile je nějaká delší nerovnost, tak si zaděláváte na výměnu plotýnek .
Sezóna už končí a já se těším, až ji vytáhnu zase příští rok a naložím nějakým tím báglem a hurá na relaxační jízdu.
Můžu říct, že si užívám opravdový relax při cestování a nemám obavu z nějakého překračování povolené rychlosti mimo obce, jak tomu bylo za dob , kdy jsem sedlal Kawasaki zxt 1000.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Dj.Maxx
Dj.Maxx napsal 03.04.14 v 06:37

Tak jsem tady s další malou recenzí.Na úvod jsem naprosto uchvácen okamžitým bezchybným startem motorky.Jelikož se po mně začínaly škaredě dívat počítači přestupků v slušivých uniformách,tak jsem se pustil do výměny zadního pláště,kvůli jeho opotřebení a není to sice žádná hrůza ale holt se musí rozdělat půlka motorky,než konečně sundáte zadní kolo ale i to jsem zvládl a jedinná věc,co mně tak trochu zaráží,je to,že naši šikmoocí přátelé umístily výfukový vývod z motoru hned kousek od zadního kola,tudíž při případném profukování výfukového těsnění se určitě velmi slušně nahřívá kolo a proto nyní budu poslouchat jakoukoli změnu hlasitosti ale jinak je vše v pořádku a užívám si prvních stovek jarních kilometrů.Nyní budu provádět montáž bočních brašen a snad se dočkám i vysněné cesty do Vatikánu a zpět.Tak ať nám to všem jezdí ...

Dj.Maxx
Dj.Maxx napsal 04.02.14 v 10:58

Tak mám také možnost posoudit kvality a neduhy tohoto relax stroje.Najeto teprve 1600km a to jsem druhý majitel, takže tachometr ukazuje 4800km . Za tech 1600km jsem vyměnil těsnění u výfuku a preventivně dal některé stěžejní šrouby na lepidlo a víc se žádný jiný problém neukázal (možná zatím), ale i to může přijít ať už je to čína, nebo jinej rádoby značkový stroj. Nevím,jak kdo ze současných majitelů V3 byl tak odvážný a dal se na nějakou delší trasu s tímto strojem ale já mám cestovního ducha a vrátit se dá i vlakem,když bude nejhůř, tím mám na mysli, že plánuji se letos jet projet do Říma a když okolnosti dovolí,tak i zpět.Je to cca nějakých 1350 km tam a to samé zpět. Každopádně,pokud se můj plán vydaří,tak poskytnu kompletní recenzi a komentář k cestě. Měl jsem různé značky motorek a nyní mám V3ku ,tak proč ji nevyzkoušet. Ale hanit něco jen pro to, že jsem na něčem neseděl ale má to špatnou značku na nádrži není můj styl. Každopádně to není poslední motorka,kterou vlastním ale co se týče cestovní pohody a relaxu,který motorka zatím poskytuje jsem spokojen i s touto, takže ohrnovače nosů nad čínou a nebo jinou nekomerční motorkou nepovažuji za někoho,kdo jezdí pro radost. Prostě , dokud to vrčí a jede,tak hurá do neznáma a až to holt nepojede, tak hurá na něco jinýho.

Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=24285
Copyright © Motorkari.cz

Haribabu
Haribabu napsal 05.01.14 v 11:38

Pekná motorka, kde sa objaví, všade budí pozornosť. Prajem veľa šťastných kilometrov. A len jedna malinká rada z osobných skúseností. Na dlhú trasu so sebou vziať náhradný klinový remeň variátora. Je dosť namáhaný a trošku poddimenzovaný. Oplatí sa vymeniť za kevlarový.

-HARYS-
-HARYS- napsal 22.10.13 v 09:11 10b.

Zajímavá mašinka zvláštních tvarů! Ale kdyby to bylo alespoň pětikilo!
Přeji Ti hodně pohodových kilometrů!!!

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 08.10.13 v 20:22

ale přesto je to originální stroj svojí koncepcí,skutřík a čopřík

Více komentářů



TOPlist