Vzhled moc neresim jde mi o srdce(jednoduchy pres to unikatni motor). CR500AF sam si vyrobil, jsem technickej nadsenec, ktery rad testuje dusledky uprav. V zavislosti na case se doufam vyvoj nezastavi.(muj sen aplikovat laditelnou konrolu trakce)
Výška jezdce: 181 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Gas Gas EC 300 R: důvod neuveden
První dojmy - Vykon motoru pro zavody neni vse. Necekam konkurenceschopnost s modernimi 4takty - uznavam ze se s nimi jezdi lepe. Ale na pobaveni je 2takt a hlavne 500ccm k nezaplaceni. Stejne tak doufam ze i zivotnost bude lepsi. Po prestavbe znat zasadni pokrok ergonomii ramu, lepsi riditelnosti a mozna i diky modernejsim a zachovalejsim tlumicum citim neuveritelnou fyzickou ulevu. (ale i tak to ruce vytaha mnohem vice nez "pohodlny" 4takt) Nicmene nova kostra je vice nestabilni v primem smeru a ma mensi chut hrabat a jde spis na zadek. Zatim jsem na draze netestoval, ale verim ze i tam bude znat pokrok.
Motorku bych doporučil pro - Tato motorka je uzasnej nastroj pro zabavu. Ale na technicke enduro projizky bych moc nedoporucil. Na rychlejsi enduro premisteni zas nejlepsi MX. Na draze drina a drina zato poradna sranda.
Recenze
CR500 byl odjakziva muj sem. Hecovaly mne i hlasky "ta te prezije nebo zabije" "kladivo na carodejnice" atd..
Ale po jizde na novejsi MX modelech jsem musel uznat, ze se jedna uz opravdu o historickou techniku. Proto tato REINKARNACE z CR500R na CR500AF gen4)
Novy podvozek je bezkokurecni pokrok snad ve vsem, pouze stabilita v primem smeru krapet utrpela.
Predni brzda byla stejna jako na stare moto, ale lepsi stav + vetsi plovouci kotouc pomohl. Zadni kotouc je vetsi kotouc ale o proti stare rozdil moc necitim
-- U motoru se spatne reguluje vykon, neumi pomoc pri brzdeni, naopak zas pri podtoceni ihned chcipne a vibrace mota jsou opravdu nesnesitelne (mam novy pist loziska ojnice, spojka..nepomohlo) Clovek semt am spojkuje - pozor ne pro vykon, ale aby redukoval surovou reakci motoru v tech. pasazich.
++Jenze ten motor nema zadny nikasil zadnou priveru, proste nic a to je to co na nem miluju!!! Navic pri tom objemu tam ty kone rozhodne jsou i kdyz je motor tak primitivni. Pri sprintech vsichni az za mnou a jen zerou hlinu :D
Spotrebu u zavodniho specialu hodnoti jen trouba...Nicmene bych rad upozornil na zajimavost a to ze 250 2t zere vice ;)
Servis. Na starem motoru bylo uz hooodne nedostaku. Proto jsem zaroven s prestavbou vetsinu povymenoval;) Tak doufam ze drzet bude. Vyfuk je u 2t zasadni vec=Na ten se dostane snad casem.Starej karbec by taky zaslouzil servis, kdo vi jestli ne skoro vymenu:/
Casem budou lepsi foto a snad i lepsi vzhled
Líbí se mi, když své motorce člověk rozumí
Čau lidi. Prosim vás,dá se sehnat v ČR samotný motor z HONDY CR 500 s komplet eletrikou a výfukem??? Napadá mě taková myšlenka to dát do čtyřkolky. Strašně by mě zajímalo jak by se čtyřkolky s tímto motorem chovala.
Borec neni ten kdo ma vetsi vykon nebo agresivnejsi motor. Verim ze na draze(kde by nebyli same tahle kopce) bych byl na 250 4t asi po par jizdach rychlejsi. Jenze i kdzy jsem par zavodu jel nemam specialni zavodni ambice a chci se bavit. Mam rad sport a toto je proste adrenalin, makacka, zabava i vyzva v jednom.
Kamaráde seš frajer.. Já na 500 párkrát jel a posraný,neuměl překonat to sevření půlek.Byla to 92 tady MichalCR ji měl,jezdili jsme spolu,ten co komentoval předemnou...Pořád jsem uvažoval,že ji od něj koupím ale bylo to fakt moc...Ted mám WR450F a je to proti tvé CR hodná holka...
Držím palce,máš můj respekt a závidím...
CR500 jinač pěkná prace 10b.