PROFIL MOTORKY

Aprilia SRV 850 (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kabe1
Vloženo 22.4.2015
Aktualizováno 27.10.2020
Zobrazeno 5 500x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


extra pohodlný "superbike" skůtr

Více fotografii

Motorka koupena od Story auto-Outlet NL - nákup přes e-shop :-)
moto bylo na paletě, zabalené v krabici přímo z továrny (skladovka, r.v. 2013)

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW C 600 Sport: podstatně vyšší cena a následný servis, menší, méně výkonný motor při téměř stejné hmotnosti
Honda NC 750X: slabý motor a není to skůtr

První dojmy - ... jasně, není to superbike, ale je to strašně příjemně výkonná, pohotová a pohodlná motorka. Jízda s variátorem při tomhle výkonu motoru je specifická v tom, že když mám chuť "sportovat", tak zatáčky projíždím pod plynem, protože přechod ze zavřeného (když jsem rychlý na vjezdu do zatáčky) do plného plynu znamená prodlevu v záběru a ztrátu času na kolo..., proto si občas pomůžu zadní brzdou při současně přidaném plynu, aby motor byl pořád v tahu :-)

Motorku bych doporučil pro - ..pro všechny, kteří rádi jezdí rychle a pohodlně každý den..

Doplňky na motorce -



Recenze

Aprilii SRV 850 jsem chtěl právě pro ten její motor.., a protože DUCATI o 1200cm3 skůtru zatím pořád jen mluví, nic jiného jsem ani nemohl chtít. T-max i BMW mají menší, méně výkonné a necharakterní dvouválcové řadovky a divným zvukem...
Jj, říkám jí domácky "prdelatá baculka", protože taková opravdu je, ale o to víc se asi snaží udělat mi každý den pomyšlení...
Verzi bez ABS jsem objednal za 6.543 Euro telefonicky od prodejce Story auto Outlet z NL (z nabídky na www.mobile.de) + dopravné 452euro.., možná to někdo umí lépe a levněji, mě to přišlo jako dobrá nabídka, když např. v ČR je oficiálně za 300tis. Kč.
Jezdí asi tak, jak se dočtete ve většině testů, tzn. famózní motor a design, velmi dobrý podvozek, brzdy se slabším nástupem, minimum vibrací, ale taky úložných schránek, spotřeba běžně okolo 5l, těžká při manipulaci na místě..., atd., atd., ale na "vyvětrání hlavy" po práci (nebo před) a projetí se po městě, na okreskách a klidně dálnici je to very good!
Kličkování mezi auty, postavit se první k semaforu, vrknout si do výfuku Arrow, ať borec v A6 ví, že to dnes nebude snadné... Aprilka si totiž jakoby nic protočí zadní (to jen tak pro radost a přeci, abych dostal varec do záběru a pak je 100km/hod. do 5 vteřin.., jasně R1 tam je dvakrát dříve než já, ale to na ní musí sedět motorkář s koulema, že jo..
Prostě to každodenní ježdění umí SRV 850 velmi dobře, a kdyby její jízdní projev znalo více motorkářů a taky především cena bylo okolo těch cca 200tis. Kč, určitě by tady bylo více registrací a profilů maxiskůtru Aprilia SRV 850.

10.6.2015
... takže mám najeto 1500km a pár nových zkušeností
Do výfuku Arrow jsem dal zpátky tu tlumící koncovku.., a vytáhnu ji jen když mám chuť při společné projížďce "potrápit všechny ty velké motorkáře" opravdu krásným zvukem vidlicového dvouválce (viz. www.youtube.com/watch?v=mpQBXlW47dY) a nebo sousedy s čínskými 125..
Několikrát jsem dostal smyk na zadní (skoro vždy v náklonu při rozjezdu/zrychlení na prvních metrech v ostré zatáčce) a poprvé si říkám, sakryš, že by v tom motoru něco bylo a teď už to dělám spíše schválně a pro radost, takový jsem prostě kok.. na skútru, jak říká jeden místní "velký chopperista"...
O pohodlném svezení jsem psal, přidám zkušenost, že manželka (pro mě tedy absolutně nečekaně) se tak ráda začala vozit, že je nasr... pokaždé, když jedu někam sám, chválí si široké, pohodlné sedadlo a hlavně plynulou rychlou jízdu bez cukání. Nedávno jsme dojeli domů a říká: " se mi zdálo, že ta auta v pravém pruhu jedou nějak pomalu, kouknu Ti přes rameno a skoro 180km/hod..
Originální plexi asi vyměním za vyšší, od 150 už dost fouká a jsem ve 40 tak pohodlně zparchantělý, že se mi už moc nechce zalehávat
Co se týče motoru tak nadšení, jen těch koníků by mohlo být více a taky škoda, že přes 6500ot/min. pustí variátor až ve 160km/hod., pak to jde "přímým záběrem" do tachometrových cca 220km/hod. (což by mělo být reálně 200).. Až ojedu originální řemen a válečky, určitě koupím Multivar a zjistím, zda by ho nešlo více "ovlivnit", abych si mohl užívat 8000ot/min. častěji, než jen při 200km/hod..
Spotřebu mám něco mezi 5-6l/100km, při jízdě plný plyn nebo brzdy jsem na 10l najel 150km.

14.4.2016 skoro 5000km
... jezdím kdykoliv můžu a skůtřík pořád dělá radost , třeba v koloně dojedeš stejným směrem jedoucí XJR1300, pozdravíte se a začnete si spolu hrát..., na docela úzké okresce Ti protijedoucí auta a kamiony nechávají jen pár "oken" k předjetí a po pár stovkách metrů zůstaneš sám... Pilot "motky" to totiž bude mít v takové situaci vždycky těžší, totiž vyspojkovat, vyrazit dopředu, předjet kamion, dvě tři auta a rychle zpátky na brzdy do svého pruhu, než Tě sestřelí protijedoucí borec, protože už dlouho nasraně pozoruje, že zas další motorkář předjíždí kolonu, místo aby popojížděl poslušně s ostatními.. A rovnou se přiznám, že k semaforu dojíždím a stavím se většinou první, i když je aut mraky.. Proto mám skůtra, abych se ve městě pohyboval rychleji, páni prominou..
Co se týče servisu, tak pomalu končí zadní guma a řetězová sada, variátor začíná mít "slabší" místa (mění se průběh záběru a více vibruje), takže letos už budem investovat a servisovat, ale prý se nemám divit, když s tím jezdím jako pr...
Tak se nedivím, platím a usmívám se
a občas si nechávám zdát sen o skůtru, který by měl 100k a 200kg )

1.6.2020 tak teprve 11000 km
vše dříve napsané potvrzuji.., ale hlavně, toho výkonu je prostě málo, znáte to ne ?! přikládám fotku přední pneu pořízenou v garáži po návratu z projížďky v okolí Horní Bečvy se ZZR1400 a Blackbird1100 ..., vysavače byly trochu šoknuté, že jsme do cíle dojeli v rozmezí pár vteřin, nikoli hodin nebo dnů, jak původně předpokládaly Ale to nejsou první překvapení za ty roky...





9/2020
..tak a baculka je pryč ?.., po společných 12000 km (3x sada pneu,2x řetězová sada, oleje, brzdovka a palivo ) odjela do dobrých rukou na Slovensko, kde teď bude hodně cestovat,má nový kufr a pár úprav pro větší pohodlí nového pána, kterého doufám spolehlivostí nezklame tak jako jeho současné BMW 650GT... ?

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Davies
Davies napsal 18.01.20 v 08:06 10b.

jo,joo,taky bych si dal rict,ale cenovka je porad nejak nedostizna snad se povede treba do budoucna.Ale jinak mam svyho "buraka"tzn Suzuki Burgman 650 tak brazdim silnice kdykoliv to jde

majky72
majky72 napsal 09.02.19 v 21:48

No tak pozeram stale sam a stale slintam ked ho vidim teda len na fotkach naživo som ho nikdy nevidel a aj to ma na nom láka nemam rad ked sa vozim na niečom čo ma každy druhy a toto má ako tu už dolo spomenute aj riadne gule dufam že raz mi bude hovorit pan môj

Ma-Gor
Ma-Gor napsal 05.06.18 v 21:37 10b.

Prave o nem uvazuju po Nexovi...nadherny stroj.

ondrej75
ondrej75 napsal 26.01.16 v 19:42 10b.

super, taky jsem o něm uvažoval, ale nakonec to vyhrálo bmw c 600:)

anims
anims napsal 30.08.15 v 19:53

Super masina! :) Kdo nepozna vyhody skutru ve meste, nepochopi :) Hodne stastnych a spokojenych KM.

Více komentářů



TOPlist